Ga naar inhoud


VU maakt geen verbinding meer met modem


Hensat

Aanbevolen berichten

.Overigens deel ik de mening van de mede satters dat we hier (bijna zeker) praten over WAN Sharing. Met een geldige kaart zijn er namelijk genoeg Canal Digitaal kanalen die niet zijn aangetast door de transponderwissel. Die andere kanalen zouden gewoon beeld geven met een actieve kaart. Ook zónder prio geven die tenminste even beeld... Helemaal geen beeld op welk CDS kanaal dan ook (ook na een herstart) is dus gewoon sharing.

 

Misschien is zijn 'abo' bij zijn 'provider' gewoon afgelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

probleem met DCC groen is opgelost ,waren dus 2 problemen maar vond het wel opvallend dat die 2 zaakjes tegelijk ontstaan zijn.Controleren met geïnstalleerde software op de VU heb ik nog niet gedaan ,bedankt voor de tip.Voor mij mogen we stoppen over dit onderwerp ik ga mijn box zoals bellejt schreef opnieuw installeren ,iedereen bedankt.

 

mvg Henry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer sterk het idee dat we onbedoeld een cardsharer geholpen hebben.. "mijn CCcam.cfg was niet meer up to date".. Die heeft dus geen eigen kaart..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin! Zelfs met een niet bestaande CCcam.cfg werkt een Seca3 kaart prima! M.a.w. een onvolledige CCcam.cfg en geen beeld is dus gewoon cardsharing en niets anders. In de tijd van Seca2 en Seca3 had je wél een optie om aaan te geven welke kaart je had. sECAHANDLER= moest je dan goed invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...