Ga naar inhoud


TVV abonnement nu ook mogelijk buiten België.


astro iris

Aanbevolen berichten


Het mooiste is natuurlijk dat iedereen alles mag zien en kan abonneren ongeacht herkomst, sekse, geloof en politieke overtuiging.

 

Als ik dat schrijf ben ik weer in 2002 en samen met mijn grote droom en hoop die volledig stuk geslagen is ; dat wij burgers en consumenten nog eens iets te zeggen krijgen.

Als we ook betaald hebben voor die TV en Radio diensten om te zien wat we willen zien zonder dat door de strot te krijgen wat we niet willen zien.

 

zo lang er enkel verdiend wordt aan die betalende kijker zonder dat deze kijker mede zegging schap heeft is zo een abo buiten België een lachwekkende stunt

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo lang er enkel verdiend wordt aan die betalende kijker zonder dat deze kijker mede zegging schap heeft is zo een abo buiten België een lachwekkende stunt

Een draai van 180 graden om de tent draaiende te houden.

Nog niet zo lang geleden mochten we onze CD smartcard volgens de regels van diezelfde CD nog niet eens meenemen naar de camping op Texel. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die chip is gewoon een chip met een kaartnummer. Ik bedoel dus alles via 1 module of 1 kaart of 1 ontvanger.

 

Ze maken het gewoon te moeilijk allemaal. Nu kan ik bij Telesat abo een Vlaams pakket nemen maar andersom kan het niet. Je krijgt wel wat franse zenders als je het duurste TVV abo hebt maar de franse TCM bv zit hier niet bij.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat zou best 1 module genoeg kunnen zijn....als CD en TVV samen zouden smelten.

Nu zijn het twee bedrijven onder 1 paraplu. Technisch is er van alles mogelijk, maar dat gebeurt natuurlijk alleen als de kassa er beter van wordt.  

Momenteel lijkt dubbele/gescheiden aanschaf van alles dus lucratiever.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...