Ga naar inhoud


Flash geheugen bijna vol


Donkeyman

Aanbevolen berichten


Werkt bij mij niet donpedro.

Kan het wel selecteren, maar alle talen blijven aanwezig..

Heb je een fresh install gedaan van VTi11 of heb je de update doorlopen?

Zou kunnen zijn dat het script van de Zero functie daarom niet werkt.

 

Zou voorstellen een fresh install te doen.

Daarvoor wel even een backup maken via de backup suite op een HDD of USB, om eenvoudig alles terug te kunnen zetten.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is toch wel een soort vermenging van verschillende thema's

 

hoewel die taal bestanden nagenoeg niets aan geheugen gebruiken is er het grote gevaar door de plugin Zero te gebruiken dat iemand op de snuggere idee komst samba te verwijderen e dan kun je fluiten naar je externe verbindingen

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ziet die van mij eruit ik vraag me af waarom die txt boven in beeld met het email adres niet volledig zichtbaar is?

Ook vraag ik me af waarom ik nergens flash zie staan of is dat anders bij een Vu solo 4K?

Als ik het goed begrijp heeft de Vu solo 4K een ext4 flash geheugen?

post-54808-0-87116900-1480856822_thumb.jpg

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ziet die van mij eruit ik vraag me af waarom die txt boven in beeld met het email adres niet volledig zichtbaar is?

Ook vraag ik me af waarom ik nergens flash zie staan of is dat anders bij een Vu solo 4K?

Als ik het goed begrijp heeft de Vu solo 4K een ext4 flash geheugen?

heb je dit ook al eens geprobeerd met een andere skin?

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...