Ga naar inhoud


1 zender niet kunnen ontvangen


Dylan

Aanbevolen berichten


Weet je wel dat die zender op de Astra 19,2 zit?

Hou je er verder ook rekening mee dat die zender op een wat afwijkende transponder zit. Het is namelijk DVB-S2 maar dan niet met de gebruikelijke 8PSK maar met QPSK, SR 29700.

 

 

smetje, je vragen slaan nergens op.

problemen sprietje 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Usals instelling gebruik je bij een draaibaar opgestelde schotel, niet bij een camperschotel.

Verder vroeg je of hij wel goed op de Astra 23,5 gericht stond terwijl die zender op de 19,2 zit. Dit heb je later aangepast.

 

en heb jij nooit wat aangepast  ;)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou je er dan diseqc 1.2 van maken 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een camperschotel werkt niet met Disecq 1.2 of Usals. Er zit namelijk geen rotor in. Hij wordt aangestuurd door een aparte besturingsunit die bij de camperschotel hoort en die besturingsunits zijn voor bijna alle merken en typen anders.

 

of de software moet aangepast worden 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geldt gewoon RTFM?

 

http://www.karmantrading.eu/wp-content/uploads/handleidingen/teleco/automaat/NL%20Handleiding%20TELECO%20FLATSAT%20EASY%20SMART.pdf

en dan pagina 11 ongeveer, verstellen van de LNB-hoek

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en heb jij nooit wat aangepast  ;)

 

Het getuigt van nettiquette om aan te geven wat je veranderd hebt, en eventueel ook waarom.

 

Ik doe dat zelf bij inhoudelijke veranderingen meestal in cursief, met het woord Edit: ervoor.

 

Ik doe het alleen niet, moet ik bekennen, als ik typfoutjes in het nederlands of in mijn zinsconstructie verbeter. Volgens mij heeft het dan geen toegevoegde waarde om te vermelden dat ik ge-edit heb....

 

Groet,

A33

  • Like 2

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lekkere informatie van Teleco.
Geven ze in de handleiding op blz.10 aan dat de skew in Lissabon voor de Astra 19,2 en 28,2 op resp. 28 en 37 graden ingesteld miet worden. Dat klopt helemaal niet omdat ze geen rekening houden dat de Astra satellieten de kruispolarisatie 7,5 graden gedraaid uitzenden. Het moet zijn 23,5 en 30 graden.
Idem voor Cassablanca. Geven ze op voor Astra 19,2 en 28,2 resp. 34 en 41 graden terwijl het moet zijn 27 en 34 graden.
Voor Ankara geven ze resp. op 15 en 5 graden terwijl het 23 en 13.

Pffffffffff.....
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...