Jump to content

Harman Kardon TS-11 zekering springt eruit

Gait33
 Share

Recommended Posts

• 4 years later...

Steve, jij kunt me vast helpen of iemand anders, ik heb een ts11 sub werk goed maar als hij een Antal uren heeft gespeeld en hij uit moet gaan (oranje lampje) gaat die aan uit aan uit (blauw oranje blauw Oranje) na een min stopt het en blijft het oranje krijg ik hem niet meer aan als ik de schakelaar op on zet , voor hem aan te krijgen moet ik hem van de stroom halen . dan werkt het weer 15 min 

ik heb al vervangen de C505 506 507, 508 c16 c17 (R501 R502 voorzien van koeling)

alvast bedankt 

Edited by richardruijschop

Op 4-12-2016 om 21:59, Steve zei:

Vervang Q10 (IRF9640)

Vervang Q11 (IRF640)

Vervang 2X  10UF/ 100v NP    condensators

Steve, jij kunt me vast helpen of iemand anders, ik heb een ts11 sub werk goed maar als hij een Antal uren heeft gespeeld en hij uit moet gaan (oranje lampje) gaat die aan uit aan uit (blauw oranje blauw Oranje) na een min stopt het en blijft het oranje krijg ik hem niet meer aan als ik de schakelaar op on zet , voor hem aan te krijgen moet ik hem van de stroom halen . dan werkt het weer 15 min 

ik heb al vervangen de C505 506 507, 508 c16 c17 (R501 R502 voorzien van koeling)

alvast bedankt 

• 2 weeks later...
Op 5-12-2020 om 04:23, Steve zei:

C19 controleren en Q10 en Q11 (1n4148 )controleren

bedankt Steve , deze heb ik ook vervangen maar was het probleem niet opgelost . wat heb ik ondertussen gedaan een defecte sub op marktplaat gekocht en de print waar de sub line in op zit omgewisseld en het is opgelost , dus conclusie daar zit ergens de fout maar waar ?

vraag 2 aan jou de defect gekochte van marktplaats die heeft het probleem dat de zekering er uit knalt nu heb ik ook weer van alles omgewisseld en ik meten op de class D een kortsluiting en heb de hele class d omgewisseld (van die werkende) de zekering bleef nu langer aan maar lampje bleef oranje (trafo maakt een geluid er bij)  maar ging toch na 1 min stuk wat kan ik nog vervangen ?  

• 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Ventura
      Weet iemand of er toevallig goede service kits beschikbaar zijn voor de Samsung BN44-00622B power supply? Op internet zijn er diverse versie te koop waar ik geen touw kan vast knopen. 

@Steve Toevallig ervaring mee met deze power supply?  
    • By Jan Ambers
      Van de stereoinstallatie in de veranda valt het me op dat één LS box minder hard klinkt als de andere, vooral hoge en mid tonen zijn zachter???
      Box verwissseld van L => R en R =>L en de zwakkere box blijft zwakst.
      Het is een Grundig M600 box, een 3weg systeem met ingebouwde 3wegsfilter, 4 spoelen en enkele condensatoren
      Kan het dat het rendement van luidsprekers achteruit gaat?, Mid en ev tweeter?
      Hoe begin ik hieraan?
    • By trust
      Bij dit app. is in de voeding IC 5799 uiteen gespat wss door sluiting in een eco
      wie weet welke opdruk dat ic heeft ?
    • By Happy2000
      IK heb hier een HKTS200SUB staan die niks meer doet, het is de sub die vol zit met witte kit.
      Heb de elco's secondaire vervangen en de diodes lijken goed.
      Iemand ervaring met reparatie van deze sub?

• By boarder
      Mijn aardingsmeter kyoritsu 4102 meet foutief. Iemand een schema van een dergelijk meettoestel.
      Of een procedure om deze te herstellen.
      Het is een analoog apparaat met vrij veel elektronica . Wordt weinig gebruikt - maar toch nuttig.

• By atema
      Hallo ik heb hier een LG tv type is 42pj250, deze valt uit je hoort dan een relais klikken en dan gaat de tv weer aan, heeft iemand een idee wat dit kan zijn. mvg a
    • By iemand
      Hallo,

van deze TV is het beeld wat minder en doet rood aan.
      Is wel iets bij te stellen maar niet optimaal.

Graag tips.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.