Ga naar inhoud


amiko a3 scambled voor canaldigtaal zenders


wimdeGroot

Aanbevolen berichten


  • Moderator

En heeft de ontvanger gelijk, zit er geen kaart in de lezer?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor het antwoord.

Er zit een canal digitaal kaartje in de gleuf  met de naam canal digital en contacten naar boven gericht.

Ik heb ergens gelezen dat de kaartlezer uit moet staan voordat je de app aanroept,

ik weet alleen niet hoe je die in kunt stellen.

ondanks de mcas aanroep, intallatie en openen krijg ik een bericht no card insert . terwijl er een 

canal digitaal card in zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar dit kaartlezer probleem meer ontvanger als provider gerelateerd is, wordt dit onderwerp verplaatst naar het Amiko ontvanger forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even voor de zekerheid, je kaart heeft een abonnement en is geactiveerd?

Werkt de kaart wel in een andere ontvanger?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, misschien is je kaartlezer defect, of is er toch een software probleem.

 

Heb je een laatste configuratie waarbij het wel heeft gewerkt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...