Ga naar inhoud


Amiko Allien 2 kan sparks niet meer bereiken


sipke41

Aanbevolen berichten

Ik ben verhuisd en nu kon ik mijn Amiko Allien 2 niet aan de praat krijgen en heb toen onbewust een fabrieks reset uitgevoerd Nu werkt alles weer maar kan ik op Sparks niet meer de nieuwe software downloaden

Er komt dan op het scherm Conect Error Maar de internet radio via ontvanger werkt wel dus heeft hij wel contact via internet Wie kan mij helpen?? Graag duidelijke aanwijzing ik ben 75 jaar dus kan ik al die termen niet zo goed  Of wie woont in de buurt en kan mij zo helpen

 

Mvrg Sipke41

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan alleen de 83 vinden op de side van Amiko maar het rare was dat die er al op stond na de fabriek reset terwijl zoals ik melde geen contact kon krijgen met Sparks door de connect error En ik weet dat er de 72 of 73 opstond

Mvgr Sipke41

aangepast door sipke41
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen de 83 vinden op de side van Amiko maar het rare was dat die er al op stond na de fabriek reset terwijl zoals ik melde geen contact kon krijgen met Sparks door de connect error En ik weet dat er de 72 of 73 opstond

Mvgr Sipke41

Ja klopt 83 is de laatste versie bij Amiko. Je kunt contact met Amiko opnemen hierover. Ik heb ze al een mail gestuurd maar nog geen antwoord.Mijn eerdere ervaring met contact met Amiko leert dat ze weinig tot niet reageren. Ik ben benieuwd. Contact met de importeur is nog een mogelijkheid. Die heeft een kort lijntje met Amiko.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gemailed met de importeur en die heeft netjes Amiko gecontacteerd en mij weer terug gemailed met de volgende mail:

 

 

Beste meneer ,

 

Na navraag bij de leverancier het volgende

 

Betreft de portal deze is offline vanwege een probleem ze zijn druk bezig om het probleem op te lossen.

 

Betreft de softwar. Indien er geen problemen worden geconstateerd released Amiko ook geen nieuwe software. Wanneer ze nieuwe software uitbrengen zal dit te downloaden zijn via sat-support.tv

 

Alvast dank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...