Ga naar inhoud


Deltacam i.c.m cobra/python op xtrend et7500?


Mlvn

Aanbevolen berichten

Hello,

Ik heb zopas een nieuwe xtrend 7500 aangekocht. Openpli erop gezet en osscam2.30 gewoon gedownload via applicaties.

Nu wil graag mijn deltacam werkend krijgen hierop maar het lukt niet, wat doe ik verkeerd???

-Deltacam/cobra2.08

-Xtrend et7500(openpli)

Cobra codeert toch de -

- Canal Digitaal NL smartcards SECA 3 pairing (nano 01)

-tv Vlaanderen seca3 pairing (nano 01)

Kan iemand mij hiermee verder helpen aub???

Alvast bedankt

Grts M

Link naar reactie
Delen op andere sites


Cobra codeert toch de -

- Canal Digitaal NL smartcards SECA 3 pairing (nano 01)

-tv Vlaanderen seca3 pairing (nano 01)

Kan iemand mij hiermee verder helpen aub???

 

 

Ik heb helemaal geen smartcard erin?

Ik heb enkel cobra erop gezet...

firmware:

Cobra = leest alleen kaart(en)

Python = leest de kaart(en) + je kan keys toevoegen van zenders die met emu openen.

 

Zonder officiële kaart in de CI module krijg je geen beeld op CD/TVV !

De CI module dient slechts om sommige officiële kaarten te doen werken op niet gecertificeerde ontvangers

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

firmware:

Cobra = leest alleen kaart(en)

Python = leest de kaart(en) + je kan keys toevoegen van zenders die met emu openen.

 

Zonder officiële kaart in de CI module krijg je geen beeld op CD/TVV !

De CI module dient slechts om sommige officiële kaarten te doen werken op niet gecertificeerde ontvangers

Dus als ik een canaal digitaal smartcard koop en die in de Deltacam plaats, endan de python erop zou het moeten werken?

Of moet je de emu op smartcard plaatsen? Ik snap niet goed wat die smartcard doet dan? Coderen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om gewoon abo kaart te lezen is cobra firmware genoeg. Dus je moet een abo nemen, kaart alleen is niet voldoende.

 

 

Kompatible PayTV Karten:
• UM03, UM02, I02, I01, U02, UM01 (nicht HD bzw. HD+ tauglich)
• D02, D09, G02, G09, K02, K09 (HD und HD+ tauglich)
• Ehemals KabelBW (HD und HD+ tauglich)
• I11 +  I12 (nicht HD bzw. HD+ tauglich)
• HD01, HD02, HD03, HD04
• V13 (siehe Hinweis)
• Canal Digitaal NL
• TV Vlaanderen
• TéléSAT
• TNTSat

• Bis TV
• Fransat
• CSat
• ORF
• V23
...

 

Technische Daten des Deltacam Twin 2.0 Deltacrypt CAM CI CI+ Moduls
• Das Deltacam Twin 2.0 Deltacrypt CI CI+ Modul kann gleichzeitig 4 Programme entschlüsseln
• Das Deltacam Twin 2.0 CI CI+ Modul kann eine Smardcard und eine SIM-Karte entschlüsseln
• Das Deltacam Twin 2.0 Deltacrypt CI CI+ Modul ist vollständig Full HD und UHD kompatibel
• Das Deltacam Twin 2.0 Deltacrypt CI CI+ Modul ist vollständig 3D kompatibel
• Im laufenden MTD - bzw. MutliPid - Betrieb unterbrechungsfrei konfigurierbar
• Einfache Updates per Programmer (nicht im Lieferumfang enthalten)
• Sehr schnelle CAM Initialisierung und sehr kurze Umschaltzeiten
• Sehr leistungsstarker und energieeffizienter Prozessor
• Auf Langzeitbetrieb ausgerichtet und optimiert
• Großer Arbeitsspeicher mit 16 MB RAM
• Großer Flash Speicher mit 4 MB ROM

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus zonder die smartcard van canaal digitaal/tv Vlaanderen zal het nooit werken?

Nogmaals ik ben maar een leek hierin, maar heb al zoveel x geprobeerd, en lukt gewoon niet.

Begrijp niet goed wat die kaart dan precies doet, of omzet, coderingen etc??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus zonder die smartcard van canaal digitaal/tv Vlaanderen zal het nooit werken?

Nogmaals ik ben maar een leek hierin, maar heb al zoveel x geprobeerd, en lukt gewoon niet.

Begrijp niet goed wat die kaart dan precies doet, of omzet, coderingen etc??

Die kaart geeft je toegang tot het beeld en geluid wanneer je je abonnementsgeld aan Canaldigitaal hebt voldaan.

Het is de sleutel die het slot doet opengaan.

 

Een kaart zonder abonnement wordt ook wel in de winter gebruikt als ijskrabber, het enige nuttige wat die kaart dan kan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kaart geeft je toegang tot het beeld en geluid wanneer je je abonnementsgeld aan Canaldigitaal hebt voldaan.

Het is de sleutel die het slot doet opengaan.

 

Een kaart zonder abonnement wordt ook wel in de winter gebruikt als ijskrabber, het enige nuttige wat die kaart dan kan.

Bedankt, maar wat is dan het nut van die cobra/python op de Deltacam? Dan kan ik toch evengoed een cd, cam nemen? Of hoe?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, een CD cam doet het prima.

De meerwaarde van die cam is dat je daarmee de extra beveiligde zenders met je abonnementskaart kunt openen.

Je kan je geldige kaart ook rechtstreeks in de kaartlezer van je ontvanger steken en een softcam gebruiken, bijvoorbeeld oscam.

 

Alleen kan je dan een paar zenders niet openen die een extra beveiliging hebben, bijvoorbeeld Mezzo HD en enkele sportzenders.

 

Maar de softcam heeft ook voordelen, daarmee kan je een zender bekijken en een andere zender welke je opneemt tegelijk decoderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, een CD cam doet het prima.

De meerwaarde van die cam is dat je daarmee de extra beveiligde zenders met je abonnementskaart kunt openen.

Je kan je geldige kaart ook rechtstreeks in de kaartlezer van je ontvanger steken en een softcam gebruiken, bijvoorbeeld oscam.

 

Alleen kan je dan een paar zenders niet openen die een extra beveiliging hebben, bijvoorbeeld Mezzo HD en enkele sportzenders.

 

Maar de softcam heeft ook voordelen, daarmee kan je een zender bekijken en een andere zender welke je opneemt tegelijk decoderen.

Ok, bedankt! Ik heb idd al oscam erop staan.

Goed ik ben al wat wijzer geworden bedankt.

Grts M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...