Ga naar inhoud


Channel Master LNB houder


RimaNTSS

Aanbevolen berichten

Een van de punten van de week van Channel Master antennes is LNB houder, die is gemaakt van kunststof en na lange tijd van gebruik plastic kan breken en schroeven roest binnen de houder. Tweede zwakke punt is dat houder niet in het bezit LNB in de juiste positie en het niet verwijst naar het juiste punt op het oppervlak van de antenne. Ik hersteld een oude houder vandaag. Maar in feite metalen houder moet beter.

post-76107-0-08940500-1479226480_thumb.jpg

post-76107-0-94377000-1479226484_thumb.jpg

post-76107-0-24877500-1479226490_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


mooi werk 

die nieuwe dat je hebt gemaakt uit ..met die kan je toch alle kanten uit 

met de originele was het een volledige vaste opstelling ;)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google-vertaler maakt soms rare vertalingen, maar ik hoop dat ik begrijp en ik ben goed begrepen. Natuurlijk, zijn oorspronkelijke houder en dat één ik heb gemaakt verschillend. Maar mij maakt het mogelijk om de LNB aanpassen in alle dimensies. Belangrijker nog, u kunt LNB plaatsen op zodanige wijze dat de Phase Center Co-located met antenne's Focus is. Bijvoorbeeld, ik kan plaatsen LNB aan alle metingen worden gehoorzaamd volgens bijgevoegde foto. Oorspronkelijke Channel Master houder houdt LNB anders.

post-76107-0-36830400-1479235698_thumb.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Is it just an impression or is it a fact that the U profile you made to connect the 3 tubes don't has the middle tube exactly in the middle of that profile?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Now i see, at the other pictures it looks like it was not symmetrical.

 

I have the same Channel Master 120, and the same problem with the LNB holder.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag de Nederlandse taal gebruiken, sat4all is een Nederlandstalig forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik probeerde het enkel voor OP makkelijker te maken.

 

Sorry.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Voor degenen die has1.2m of 1,8 m zender Master antennes die ik heb gemaakt deze collage met alle benodigde dimensies voor het vinden van het middelpunt van de antenne. Gele cijfers zijn voor 1,2 m en blauwe cijfers zijn voor 1,8 m antenne.

 

cmholderplacement_imagesia-com_1dzuv_sma

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Wat een geweldig leuke foto beste RimaNTSS!
Het lijkt wel een familieportret waarbij alle kinderen van groot naar klein op staan.
Zo te zien is ook dat allerkleinste schoteltje van kunststof. Welk merk en type is dat?
De kleinste die ik ken is de Cahors SMC 40 maar dit lijkt me een ander merk.

 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Srietje Dit is familie van Channel Master antennes, zodat de kleine 35cm Channel Master antenne met werkende gebied 350x379mm is  . Het is zo zeldzaam als "kip tanden". Voor zover ik alleen een (misschien paar weet) ooit gemaakt. Alle antennes op de foto hebben 22.6* offset hoek. Maar kleinste kunststof antenne die ik heb gezien is 20cm SMW antenne compenseren.

CM35.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...