Ga naar inhoud


Coax kabel in flexibele buis


fdreesen

Aanbevolen berichten

Cees ik heb het over een elektricien, toen mijn huis gebouwd werd was er nog geen elektriciteit dan alleen voor de 380 volt bouwlift, en de leidingen zaten al in de buizen, die worden bij het beton bedrijf er al ingemaakt.

En wat die garantie betreft, hoe wil een controleur van de energie leverancier nu zien of jij een stofzuiger hebt gebruikt of dat jij er met meer als 2 man aan de leidingen hebt staan rukken. :lol:

Niet waar dus gezien je eigen fotoos tonen, die worden op de bouwplaats aan de bekisting en de bouwstaalnetten geprogrammeerd ook bij de vloer indien breedplaat of tunnelkist wordt gebruikt.

Je zou niet denken dat een leidinkie trekken zoveel pagina' s aandacht krijgt. :grin:

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

En in zo een geval is het niet mogelijk de bedrading al in de leidingen te trekken.

 

(Die bedrading blijkt anders de volgende ochtend verdwenen te zijn.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

IR lampen, zonder bouwstroom???

 

We stoppen de discussie over Sjaak zijn huis, en terug gaan naar het onderwerp!

 

Coax kabel in flexibele buis!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen de electrikers bezig waren om coax door mijn buizen te duwen en er niet in slaagden vroeg ik onschuldig waarom ze het niet gedaan hadden voor de buis in het beton gelegd werd. Vernietigende blikken waren het gevolg. Paar uur later waren ze met grote hamers de vloer aan het openbreken.

 

Het is verbazingwekkend dat de meets simpele oplossing niet altijd gezien word. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meest simpele oplossing voorkomt zeker niet altijd dat men met de kango over een bouw moet omdat diverse leidingen niet daar zitten waar ze moeten zitten of verstopt zijn.....

 

Verbazingwekkend is het niet.

Als er traditioneel buis gelegd wordt is men tevens afhankelijk van de storters/vloerensmeerder, hoe die met je buizen omgaan en hoe men ze zelf legt.

Ik begrijp de blikken wel :)

aangepast door MMD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...