Ga naar inhoud


Sab titan 3 combo blijft op on staan


rinspanje

Aanbevolen berichten

Heb nu de Upgrade Tool v2.0.0c upgrade tool gevonden en via een rs232 kabel geprobeerd.

Zit waarschijnlijk toch in de goede buurt want nu komt op het schermpje Conn maar jammer genoeg stopt het programma verder met een fout van dit programma.

 

 

In dit topic: https://www.boards.ie/b/thread/2057568516

lijkt hetzelfde probleem aan de orde, en er staat dat je geen RS232 kabel moet hebben, maar een nulmodemkabel (simpel zelf te maken).

 

Helpt deze link?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De link als zodanig werkt bij mij wel.

 

Of werken de programma's van de link niet bij jou, is dat wat je bedoelt?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het weer gaat

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes! hij werkt eindelijk

 

En wat was uiteindelijk het recept, om 'm weer goed te krijgen?

 

Ik herinner me dat bij andere receivers soms ook de volgorde van bootloaders van belang was: dat de ene bootloader niet kon worden vervangen door een andere, tenzij er eerst een bepaalde andere bootloader tussendoor geladen werd.

Of bij mijn oude XSAT410, dat de software in de war kon raken van transponders met een afwijkend protocol, en dat dat pas stapsgewijs in orde kwam met de derde herstart nadat het probleem zich voordeed.

Was het wellicht bij jou uiteindelijk ook zoiets?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat in dit geval de processor type belangrijk is ali3516

 

 

[A33 ik er nog 2 te staan XSAT410,met alternatieve software]

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het late antwoord.

 

Met het upgrade tool van a33 tip heb ik via null kabel geprobeerd een upgrade te doen maar die stopte op 29% elke keer.

Toen heb i een dump gedaan en de eerste 100% ging maar bij de volgende stap stopte hij weer.

Dat heb ik een paar keer geprobeerd en op een geven moment zag ik op het box schermpje een kanaal nummer.

Kabels eraf en opnieuw opgestart en kreeg ik het mooie scherm van Sab op de tv.

 

Ben heel gelukkig en dankbaar voor jullie hulp  zonder had het mij nooit gelukt.

 

Groeten

 

Robby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, dank je voor de terugmelding.

 

Fijn dat het gelukt is :) .

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...