Spring naar bijdragen
muppet

4k uitzending bij ziggo

Aanbevolen berichten

Ah ok top, dan hoef ik ook niet te zoeken verder. Stiekem had ik een beetje gehoopt dat ik met mijn eigen 4k ontvanger in 4k kon gaan kijken maar dat gaan ze dan vast specifiek voor de next houden. We wachten rustig af.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon afwachten! Het is een test. Als de reguliere UHD uitzendingen worden gestart kun je uiteraard met een Nagra CI+ module en kaart het één en ander gaan knutselen.. Of ze Irdeto bij schakelen in een vraag voor de toekomst...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mimisiku:

De zender heet 'Test' en opent niet met een Ziggo kaart (oranje). Werkt alleen op de Ziggo mediabox Next die aan een select aantal testers is uitgedeeld. Deze werkt met een virtuele Nagra kaart...

Nee dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-3-2019 om 11:24 zei Mimisiku:

De zender heet 'Test' en opent niet met een Ziggo kaart (oranje). Werkt alleen op de Ziggo mediabox Next die aan een select aantal testers is uitgedeeld. Deze werkt met een virtuele Nagra kaart...

Dat klopt niet, de uhd versie die op de ziggo next box doorgegeven word gaat via iptv en niet via dvb-c.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat kan ik niet testen én dus niet weten. Ik heb zelf geen next box. De info haal ik van de Ziggo website waar bij de installatie aangegeven wordt dat er geen losse kaart bij deze box geleverd wordt. Hij activeert via het internet. Het kán dus IPTV zijn op die box. Ik scan hier gewoon met een VU+ Zero 4K DVB-C/T2 en daar ontvangt hij wel degelijk een Test kanaal met een Nagra CAID.. En met deze Nagra CI+ gaat de zender bij mij niet open. Alleen het geluid...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan heb je geen ondersteuning voor CI+.... Dat werkt alleen op een klein aantal images (Ik heb hier VTi op de VU's) en DreamOS 2.5 op de DM525.. Daar werkt het wel...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Mimisiku:

Dat kan ik niet testen én dus niet weten. Ik heb zelf geen next box. De info haal ik van de Ziggo website waar bij de installatie aangegeven wordt dat er geen losse kaart bij deze box geleverd wordt. Hij activeert via het internet. Het kán dus IPTV zijn op die box. Ik scan hier gewoon met een VU+ Zero 4K DVB-C/T2 en daar ontvangt hij wel degelijk een Test kanaal met een Nagra CAID.. En met deze Nagra CI+ gaat de zender bij mij niet open. Alleen het geluid...

Doelde alleen dat de next gebruikers love nature 4k wel hebben maar dus niet via dvb-c maar via iptv.

Dat hij ook op- dvb-c netwerk staat is mooi, maar of ziggo dit ook echt gaat gebruiken op dvb-c netwerk is afwachten idd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites