Ga naar inhoud


USBstickproblemen op TV


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


Als video codering gebruik ik MP4  MPG-4 AVC / H.264 en als audio MP3 128-192 VBR. Dat krijg ik tot op heden overal afgespeeld.

 

MKV heb ik nog niet gebruikt tot op heden maar ook daar zou ik voor video H.264 kiezen en audio ligt eraan of het 5.1 of 2.0 moet zijn, voor 2.0 gewoon MP3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn tot nu toe maar relatief weinig apparaten die met H265 overweg kunnen.

Ik adviseer om dat niet te gebruiken.

 

Mijn Smart TV (1 jaar oud) en mediaspeler (paar jaar oud)  kunnen geen van beide overweg met H265.

Mijn laptop wel, maar dankzij een uitgebreid codec pack speelt die zo ongeveer alles.

Ik het .mkv bestand met H264 maar omgezet naar .mkv met H264. Nu speelt alles het af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de MKVPhilips geprobeerd op flips LCD TV, en perfekte weergave, maar na een tijdje 5à10minuten zat de weergave in een lus zonder dat er iets te zien was aan het beeld, de lus vloeide perfekt in elkaar???? Misschien fout in omzetting file???

 

Dan de MP4 file geprobeerd, die met zelfde programma was bewerkt, GEEN OPMERKINGEN, PERFECTAMENTO!

Dus de *.TS file => *.MP4 omzetten voor de flips is een must!

 

Bedankt vr de tips.

 

En wat de Vu+Duo (VTI-8.0) betreft, ipv copy moet ik MOVE gebruiken,, dan wordt de  file op stick gecopieerd en originele file blijft staan

't Is kwestie van afspreken bij den enen is binnen= buiten en als men klopt zeg dan buiten, en de klopper kan binnen...

Wel een beetje nadenken maar men komt er wel uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...