Ga naar inhoud


nieuw VTI 11


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik mijn DUO2 ook van de laatste Update voorzien, dus geen echte flash.

Normaliter gebruik ik bij een Mail update altijd een flash maar wilde even kijken wat die deed.

 

Zo te zien prima, geen problemen kunnen ontdekken.

 

Ook de onderste pijl van de 'cirkel-toets' functioneert, m.a.w. kan ik daarmee door de zenderlijst scrollen.

Ook de zenderlijst van Caiway geeft geen tussenruimtes te zien.

 

Onderste pijl doet niks bij mij, maar bovenste pijl wel en kom ik in de zaplijst en dan werkt de onderste wel.

Ook in het menu geen probleem.

 

Wat ik bedoel is dat boven pijl naar zenderlijst gaat en onder direct naar boeketten lijst met o.a. 

nieuws, sport, docu, et cetera.

 

Ben nu al weer gewend aan bovenste pijl > blauwe toets.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ondertussen ook de update gedaan.

En nu druk ik op de cirkel pijl naar beneden en dan opent hij de zenderlijst; terwijl dit in VTi 9 de bouquetten lijst was.

Cirkel en pijl omhoog opent ook de zenderlijst.

 

 

Dat van die '-' tekentjes is me nog niet opgevallen, heb nog geen nieuwe fastscan gemaakt. Misschien blijven de nummers nu wel correct behouden (dus BBC One HD op 801 als TVV kijker; en niet op 408 zoals nu het geval is).

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb ondertussen ook de update gedaan.

En nu druk ik op de cirkel pijl naar beneden en dan opent hij de zenderlijst; terwijl dit in VTi 9 de bouquetten lijst was.

Cirkel en pijl omhoog opent ook de zenderlijst.

 

Dat werkte bij VTi 9 bij mij ook al zo, cirkel pijl naar boven en beneden opende de zenderlijst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in ieder geval kun je middels de help button kijken welke functies aan de toetsen toegekent zijn

 

indien U iets anders wenst kan men altijd MQB { MultiQuickButton} als plugin downloaden en zelf de toetsen beleggen met bepaalde functies

U weet bij een instellingen restore tijdens de eerste setup kan men plugins weer terugzetten

 

ECHTER niet met CoolTV Guide doen, daar die niet ondersteund wordt totdat de maker van deze plugin zich weer meldt bij het team van VTI

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

cooltv werkt anders prima op vti 11. Ik had voordat deze verwijderd werd uit de feeds hem snel nog even veilig gesteld, inclusief de plugin.py.

 

Handmatig geinstalleerd, en hij draait prima.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

van de meeste gebruikers uitgaande weten die vaak niet hoe ze jouw methode kunnen repliceren

indien ze geen backup hebben van de plugin en gewijzigde plugin.py ( klik deze link voor de uitleg van wiz over cooltvguide en plugin.py )

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jullie goed begrijp is deze functie niet aanwezig binnen VTi? Dan moet ik maar even met de bouqet editor aan de slag om al die Markers zelf te deleten...........

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt op 'menu' klikken als je in het bouquet staat en dan krijg je toch een aantal opties (verplaatsen, verwijderen, ...) 

 

Ofwel via "Dreambox edit"  de zaak aanpassen. 

 

Best misschien je kanaallijsten back uppen, zodat je ze snel terug hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is trouwens wel iets geks aan de hand, weet niet of dit webinterface of VTi gerelateerd is:

 

Wanneer je bij de opties van de webinterface HTTP Authenticatie inschakeld herstart de GUI opnieuw op, en staat de optie vervolgens alsnog op NEE.

Streams stoppen er ook mee.

crashlog.zip

aangepast door wiz
crashlog als zip toegevoegd om leesbaarheid te verbeteren

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb daarnet in de webif overenthousiast met de kleurschema's aan het spelen geweest, en nou kan ik voorlopig niet meer naar de standaard.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is trouwens wel iets geks aan de hand, weet niet of dit webinterface of VTi gerelateerd is:

 

Wanneer je bij de opties van de webinterface HTTP Authenticatie inschakeld herstart de GUI opnieuw op, en staat de optie vervolgens alsnog op NEE.

Streams stoppen er ook mee.

 

Dit probleem is vandaag middels een patch verholpen, goed werk!

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik nog iets mag melden, het is nu 17:38 als ik mijn ontvanger wil rebooten geeft hij aan dat er een opname loopt of binnen enkele seconden gaat beginnen. Deze begint echter pas om 18.50 :) beetje overdreven :P

aangepast door _HarmeN

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook geïnstalleerd, alleen net als bij 9, doet bij mij bij ziggo, rtl5-hd niet. Ik heb wel beeld, maar het kraakt alleen heel hard door de speaker....iemand enig idee hoe dit kan?

grox, dat is zeer zeker niet normaal

bij DDolby downmix moet je netjes PCM via de luidspreker krijgen (speaker TVtoestel? )

let eens op welk soort audio er bij RTL5 HD uitgezonden wordt op ziggo >< dan kunnen we meer zeggen

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...