Ga naar inhoud


nieuw VTI 11


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Deze picons heb ik zelf gemaakt voor Ziggo en de vier bekende satellieten.

 

OKÉ, bedankt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry denk dat ik blond ben (Meer grijs daqn blond inmiddels) maar snap niet echt waar het voor dient nu staan ze bij mijn duo2 allemaal op nee ingesteld en vind nergens terug waarvoor ik dit nou eigenlijk gebruik.

Als ik  afstem op bijvoorbeeld discovery channel en de ondertiteling ontbreekt is het toch gewoon menu ondertiteling en dan ok of heeft dat met deze optie niks te maken ??? :crazy:  :crazy:  :crazy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tuurlijk wel. Als ik me niet vergis kan je met die instelling je voorkeur instellen. Dus als je die op bijvoorbeeld NL subtitles instelt dan zal in het geval dat er een apart subtitle kanaal beschikbaar (DVB subtitle) is deze meteen geactiveerd worden. Dan hoef je dus niet op bijvoorbeeld discovery menu ondertiteling ok te klikken maar dan wordt dat automatisch ingesteld.

 

Maar dat is toch geen raket technologie? :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handig, die had ik dus nog niet goed ingesteld...

 

Ik na elke fastscan maar telkens opnieuw die subtitels (en audio voor de Britse die standaard naar de NAR gaan) maar goed zetten.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

cooltv werkt anders prima op vti 11. Ik had voordat deze verwijderd werd uit de feeds hem snel nog even veilig gesteld, inclusief de plugin.py.

 

Handmatig geinstalleerd, en hij draait prima.

hoe kom ik aan de cooltv epg ?

ik kan hem niet in vti 11 vinden.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...