Ga naar inhoud


Ziggo picons ocram design 220x132 1 DEC 2016


stevie-v

Aanbevolen berichten


Spijtig te horen dat je ermee stopt. Ik heb er wel begrip voor, maar hoop dat je er toch op terugkomt.

 

Ik zie dat ik de transparent.white gebruik sinds de 2015-11-12 versie. Daar ben ik erg blij mee en ik hoop dat ik je niet een keer vergeten ben te bedanken voor de 5 versies die ik gebruikt heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ook ik heb deze ziggo picons vandaag voor het eerst geplaatst in combinatie met andere in de Metrix HD skin. En wel in de nieuwe software van openATV versie 6.0 die sinds kort is te downloaden.

De nieuwe openATV 6.0 software en picons draaien voortreffelijk.

 

 

 

 

 

 

Dank aan stevie-v

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten er nog veranderingen plaatsvinden dan ben ik best bereid nog enkele builds te maken na al deze bedankjes!

aangepast door stevie-v
  • Like 2

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proberen dan kom je er vanzelf achter, over smaak valt niet te twisten.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...