Ga naar inhoud


harde schijf en vu+ solo k4


mikelange

Aanbevolen berichten


  • Moderator

ik snap niet dat je je zo laat afschepen door je leverancier. Hij heeft je duidelijk een apparaat geleverd wat niet correct werkt. Als je daar dan al 2 keer mee terug geweest bent en je hebt hem een maand of 2 moeten missen is het nog niet opgelost. Dan zou ik terug gaan met het hele zaakje en een andere eisen of me geld terug.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet en is ook geen decoder van 100 euro maar daar kabaal gaan maken gaat ook niet oplossen hij zegt ik krijg geen ander krijgt van vuplus dat gebeurt alleen als hij maar een week oud dan krijg je een nieuwe ouder dan een week is herstel diens bij vuplus volgens vuplus is op gelost met die nieuw software maar doet nog altijd zijn werkt niet lijk het hoor en ik weet wel heb vijf decorder van vuplus in huis  wel maar eene  k4 maar  er zijn er 12 of 13 verschilende image en niemand klaag over zijn harden schijf en de verkoper zeg we hebben hem getest hij ging met vusoftware we er vti op gezet daar heeft hij minderen mee dus altijd verplicht vti op zetten en niet te veel opnemen maar daar kan ik niet mee leven en als hij hier staat blijf ik maar prullen en jaag mij op dan dus terug in de doos 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je berichten zijn nog steeds bijna onleesbaar omdat je het verdomt om hoofdletters, komma's en punten te gebruiken. Iets wat dyslectici ook wel een beetje per ongeluk doen, maar dan lang niet zo extreem als jij en zeker niet nadat ze gevraagd is er wat meer op te letten.

Aan de andere kant zie ik niets van de standaardfouten van dyslectici bij jouw schrijfwerk, dus ik vraag me een beetje af wat er aan de hand is en of je mogelijk wat aan het zieken bent. Misschien omdat je in een ander merk handelt?

 

Maar ik kan het volledig mis hebben. En dan mijn excuses voor deze gedachten.

 

Aan de andere kant is de VU solo 4K een schitterend apparaat en moet, zeker met VTI, prima kunnen functioneren met een harde schijf.

Het lijkt me ook sterk dat de firma VU op zoek is naar slechte reclame en weigert een goed apparaat te leveren.

Misschien moet een forumlid in de buurt met kennis van zaken je eens helpen. Ik zie in je gegevens dat je in België woont; dat is voor mij helaas te ver weg.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genk is wat ik zie dat is een km of 50 voor mij.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik weet en is ook geen decoder van 100 euro maar daar kabaal gaan maken gaat ook niet oplossen hij zegt ik krijg geen ander krijgt van vuplus dat gebeurt alleen als hij maar een week oud dan krijg je een nieuwe ouder dan een week is herstel diens bij vuplus volgens vuplus is op gelost met die nieuw software maar doet nog altijd zijn werkt niet lijk het hoor en ik weet wel heb vijf decorder van vuplus in huis  wel maar eene  k4 maar  er zijn er 12 of 13 verschilende image en niemand klaag over zijn harden schijf en de verkoper zeg we hebben hem getest hij ging met vusoftware we er vti op gezet daar heeft hij minderen mee dus altijd verplicht vti op zetten en niet te veel opnemen maar daar kan ik niet mee leven en als hij hier staat blijf ik maar prullen en jaag mij op dan dus terug in de doos 

Jij als consument hebt niets met vuplus te maken. Jij koopt een apparaat bij de leverancier, en die is verplicht de garantie te verlenen. Je kan praten als brugman maar niet kunnen flashen als er een disk in geplugd zit of vooruitspoelen in opnames en problemen krijgen is NIET normaal gedrag van een settop box.

 

Zoals gezegd, ik zou naar de leverancier terug gaan met het hele zakie en een andere eisen, of me geld terug. Laat die leverancier jou anders eens laten zien dat hij er een image op geflasht krijgt als er een disk is ingeplugd. Lukt hem dat niet, dan gewoon een andere mee naar huis nemen en hem lekker laten uitzoeken wat hij met die defecte doet. Als hij hem niet omgeruild krijgt bij vuplus (hetgeen ik zeer in twijfel trek) dan is dat fijn zijn probleem en niet het jouwe, hij hoort deugdelijke apparatuur te verkopen en als dat niet het geval is heb je binnen de garantie periode recht op herstel.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer hij net zo bij zijn leverancier de klacht willens en wetens onleesbaar omschrijft als dat hij het hier vertikt om een nieuwe zin te beginnen of punten en komma's te gebruiken, kan ik mij voorstellen dat zijn leverancier hem laat hangen.

 

Ik ga hier echt geen seconde meer insteken om hem te helpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...