Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto

Ziggo activeert geen smartcards meer?

Ziggo

• Login om te beantwoorden
31 reacties in dit onderwerp

#16 Offline carlo666 - Geplaatst: 17 december 2016 - 13:40

carlo666

Sat4all regular

• Leden
  • 560 berichten

ik krijg alleen nog "Naar overzicht" te zien op mijn ziggo  :mad:

#17 Offline jeanj - Geplaatst: 17 december 2016 - 16:30

jeanj

Lid

• Leden
  • 163 berichten

Net opgehangen met ziggo

De call agent heeft bevestigd dat Ziggo geen smartcard meer laat activeren, omdat deze niet meer verkocht worden en alleen bij ziggo te verkrijgen zijn (voor een huur prijs). Maw dit is om de tweede hands handel tegen te gaan. Blij dat ik er nu al genoeg heb

Hij heeft voor mij een call ingeschoten om deze aan de account te activeren, we zien wel of het lukt, hij heeft er bij gezet dat ik deze kaart nog had liggen (de kaart is zelf nog actief)

Verder laat mijn ziggo voor mij maar 2 van de 3 kaarten zien, echter er zitten wel 3 op mijn account. Bij  mijn ouders, is alles aanwezig, alleen  staat 1 onder kabel tv (onder Details en instellingen) en de andere onder standaard TV (idem). Ze zijn met de website bezig deze maand, dus misschien dat het daar aan ligt.

Verder had ik op 1 van mijn kaarten een e30 melding, via de website kreeg ik een error op de website bij het activeren. Hiervoor komt een signaal van Ziggo, maar dan kan 24 uur duren..... Zolang heb ik niet, dus gaat mijn andere kaar ter straks maar in (die nog wel werkt)

Een vraag die ik vergeten ben te vragen, wordt een smartcard in een device wat aan staat (stroom heeft) maar niet gebruikt, automatisch geüpdatet of moet je echt aanzetten en er TV er mee kijken om de kaart up to date te houden?

#18 Offline Alex1970 - Geplaatst: 18 december 2016 - 01:47

Alex1970

Sat4all Freak

• Leden
  • 3450 berichten
  • LocatieZHZ

gek dat iedereen straks weer illegaal gaat kijken....

Weinig kans met het gepairde Nagravision want dat blijft uiteindelijk over natuurlijk.

Xtrend ET10000: 2x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, 1x DVB-T (USB), 1x TBS5925 (DVB-S2), IPTV SatDreamGR 4.x image

Xtrend ET9500: 1x DVB-S2, 1x DVB-C, 1x DVB-T (USB), IPTV OpenPLi 4.x
Channel Master 120cm offset + Black Ultra LNB (Ku-band): 23.5°E-30°W, 150cm prime-focus (C-band): 20°E/5/11°W (Ku-band): 39°E-24.5°W, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

#19 Offline Sjaak(k) - Geplaatst: 18 december 2016 - 10:35

Sjaak(k)

Sat4all verslaafd

• Leden
  • 18624 berichten

Weinig kans met het gepairde Nagravision want dat blijft uiteindelijk over natuurlijk.

Dat gaan ze voorlopig niet overhoop halen dan haken nog veel meer klanten af dan nu het al het geval is. Irdeto blijft nog wel even je wil niet weten hoeveel Humax Irdeto ontvangers er nog in omloop zijn.

Dit bericht is bewerkt door Sjaak(k): 18 december 2016 - 10:36

#20 Offline egbertjan - Geplaatst: 20 december 2016 - 00:56

egbertjan

Sat4all Regular

• Leden
  • 255 berichten

Als je nu een kaart wil voor een Humax of Cisco ontvanger krijg je dan nog een irdeto kaart van ziggo of kan je die ontvangers dan niet meer gebruiken? Als je nu een ci plus module wil hebben voor in je tv wat krijg je dan van ziggo?

In het bezet van een Xtrend: ET10000 2TB HDD en ET10000 4TB HDD.

2 Schotels Met: 5w,3e,4,8e,9e,13e,19,2e,23,5e en 28,2e

Ziggo Kabel.

Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR, FRANSAT met Bistv Panorama,TNTSat ORF, TIVUSAT, NC+ en TV Vlaanderen.

#21 Offline jeanj - Geplaatst: 1 januari 2017 - 15:02

jeanj

Lid

• Leden
  • 163 berichten

Je kan voor 2 euro per maand altijd een Ci+ adapter huren inclusief irdeto smartcard. Die kan je ook ergens anders in stoppen

Welke ze leveren is welke ze hebben en welke je nodig hebt (1.2 of 1.3)

#22 Offline wapper - Geplaatst: 1 januari 2017 - 17:35

wapper

Sat4all regular

• Leden
  • 370 berichten

En in welke gebied je woont, woon je in oud upc gebied krijg je nagra waarbij dit in oud ziggo gebied irdeto is.

#23 Offline adri - Geplaatst: 1 januari 2017 - 20:36

adri

Sat4all regular

• Leden
  • 344 berichten

Volgens mij levert Ziggo helemaal geen irdeto kaarten meer.

Ook niet in combinatie met een CI+ module.

Als je een CI+ module bestelt, krijg je volgens mij nu altijd een Nagra CI+ met nagra kaart.

#24 Offline hvdh - Geplaatst: 1 januari 2017 - 21:41

hvdh

Sat4all Core Member

• Leden
  • 1481 berichten
  • LocatieOss

Ik kijk net in mijnziggo en daar staat inderdaag

"

Extra smartcard toevoegen

Het is op dit moment niet mogelijk om je smartcard te activeren. Bel met de Klantenservice 0900 - 1884."

Ik heb n.a.v. deze topic eens gekeken hoe met met mijn 3 irdeto kaartjes (waarvan één oude @home) gesteld is. Eigenlijk gebruik ik er tegenwoordig nog maar één van.

De twee andere zijn misschien al jaren niet meer gebruikt maar doen het nu weer, langdurig wachten hielp niet maar wel heractiveren:

Inloggen op MijnZiggo - Producten - Televisie - Digitale TV activatie - Beheer je televisiediensten

Je ziet dan een opsomming van je geregistreerde kaarten, dan:

Zenderaanbod opnieuw ophalen - Zenders herstellen - Kies Ja.

Dr.HD F16, TBS 6925, ET 8500, T-55/Triax/Bisat voor 9/13/19/23/28/39/42/45/46/52/53/68°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

#25 Offline Sjaak(k) - Geplaatst: 2 januari 2017 - 09:50

Sjaak(k)

Sat4all verslaafd

• Leden
  • 18624 berichten

Je kan voor 2 euro per maand altijd een Ci+ adapter huren inclusief irdeto smartcard. Die kan je ook ergens anders in stoppen

Als je geen interactieve tv wil krijg je een 1.2, maar wil je interactief dan krijg je een 1.3.

Heb vorige week net een CI+ @Smit gekocht op MP gloednieuw in doos voor mijn nieuwe Philips UHD tv, even laten initialiseren en werd gelijk herkent door mijn tv. Ik heb er een oranje Irdeto kaart ingestoken, ik heb er zat over sinds ik een interne oscam server heb draaien voor mijn 2 E2 ontvangers.   ;)

Dit bericht is bewerkt door Sjaak(k): 2 januari 2017 - 09:51

#26 Offline kaelem - Geplaatst: 5 januari 2017 - 10:08

kaelem

Sat4all Core Member

• Leden
  • 1607 berichten

Volgens mij levert Ziggo helemaal geen irdeto kaarten meer.

Ook niet in combinatie met een CI+ module.

Als je een CI+ module bestelt, krijg je volgens mij nu altijd een Nagra CI+ met nagra kaart.

Vorige week een cam gekregen met een irdeto kaart.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

#27 Offline Alex1970 - Geplaatst: 5 januari 2017 - 11:39

Alex1970

Sat4all Freak

• Leden
  • 3450 berichten
  • LocatieZHZ

Vorige week een cam gekregen met een irdeto kaart.

Ondanks je avatar niet in Rotterdam dus.

Xtrend ET10000: 2x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, 1x DVB-T (USB), 1x TBS5925 (DVB-S2), IPTV SatDreamGR 4.x image

Xtrend ET9500: 1x DVB-S2, 1x DVB-C, 1x DVB-T (USB), IPTV OpenPLi 4.x
Channel Master 120cm offset + Black Ultra LNB (Ku-band): 23.5°E-30°W, 150cm prime-focus (C-band): 20°E/5/11°W (Ku-band): 39°E-24.5°W, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

#28 Offline chukky2 - Geplaatst: 5 januari 2017 - 14:56

chukky2

Sat4all Freak

• Leden
  • 1244 berichten
Niet treuren , hier in belgie zit het ganse telenet op slot . Een paar flutzenders kan je digitaal kijken , de rest zit achter de decoder .

#29 Offline Beetle - Geplaatst: 6 januari 2017 - 11:48

Beetle

Proef lidmaatschap

• Leden
  • 103 berichten

Hier al 2 maanden geen enkele smartcard meer in Mijn Ziggo te zien, schijnt dat Ziggo dit niet kan oplossen !

Erg lastig als je de kaart(en) wil herstellen via Mijn Ziggo!

#30 Offline adri - Geplaatst: 6 januari 2017 - 13:21

adri

Sat4all regular

• Leden
  • 344 berichten

Ziggo heeft ze frecent goed 'verstopt'.

Wat zie ja in 'MijnZiggo - Producten - Televisie - Digitale TV activatie - Beheer je televisiediensten'?

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht