Ga naar inhoud


Is er een FTA zender op de Astra 3 om een schotel snel uit te richten?


Miauw

Aanbevolen berichten

Ócko kan ik makkelijk ontvangen op de Astra 3, maar inmiddels is het Nederlandse zenderaanbod verdwenen, vermoedelijk door het ander soort weer. Oeps, nu doen de Nederlandse TV zenders het weer, of was dit gewoon even te slecht weer?

 

De bekabeling en dergelijke zijn niet optimaal, maar daar kan ik met die kou even niets mee.

 

Is TV Drente vrij te ontvangen? (ik heb een HD-Light pakket)

 

Zo nee, welke moet ik hebben?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste ilseonline

Een paar maanden geleden was het zelfs met een beetje motregen al prijs met mijn kleine Multytenne van slechts 45cm. Ik heb het schoteltje toen even een flinke poetsbeurt gegeven. Op de reflector zat groene alg en op het vester van de lnb-kop ook. De zaak met warm water een een autoborstel eens even flink gewassen. Daarna de reflector in de autowas gezet. Een nieuw regenkapje op de kop geplaatst en hij deed het weer als een tierelier.
Twee maanden geen uitval meer gehad.
Gisteravond tijdens de sneeuwbuien bleef het beeld OK maar toen het uiteindelijk echt flink hard ging sneeuwen vielen ook alle Nederlandse zenders uit.
Ja en dan zie je dat het toch bijna allemaal CanalDigitaal zenders zijn die uitvallen.
Een paar zenders met het CD-abonnement die van de Astra 19,2 komen bleven prima zoals Comedy Central, Spike, Nick Jr., MTV NL, VH 1 classic, VH 1, MTV Rocks, MTV Hits, MTV Music, MTV Dance en natuurlijk de fta-zender BVN en Ócko op de Astra 23,5.

Zorgen dat je schotel goed schoon is en een regenkapje, levert zeker een bijdrage in een optimale ontvangst.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...