Ga naar inhoud


Nieuwe overeenkomst uitzendingen VRT via BVN


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jongen toch.

Voordat je je bericht aanpaste stond er letterlijk het verkoop praatje van de promotie site van BVN.

Jouw aannames wat ik over BVN weet zie je weer eens in je glazenbol.

 

Ik denk eerder dat die glazen bol van jou niet deugt.  

Ik heb de site van BVN er niet bijgehad. Gewoon zelf BVN kijken is wat ik regelmatig doe.

Je constatering is volledig vooringenomen en pertinent onjuist.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk te lezen dat er iemand is die mensen de mond probeert te snoeren om niet te klagen.. Ik betaal aan die BVN mee in Nederland dus alle recht om MIJN eigen mening te geven ik leef tenslotte in een vrij democratische land.. Maar buiten dat om.. BVN zal ongetwijfeld iets toevoegen voor de mensen die geen of alleen maar slecht internet hebben.. En in ieder geval nog iets willen meekrijgen van het kleine kikkerlandje.. Voor die mensen ben ik blij.. Maar om nu 24 later nog nieuws te zien wat inmiddels al oud nieuws is kan je je afvragen of er toch niet gekeken kan worden om het per continent uit te gaan zenden.. Voor de rest happy New Year.. Om 5 uur Nederlandse tijd is het hier 2017

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Voor die mensen ben ik blij.. Maar om nu 24 later nog nieuws te zien wat inmiddels al oud nieuws is kan je je afvragen of er toch niet gekeken kan worden om het per continent uit te gaan zenden.."

 

Daar zal echt wel naar gekeken zijn, maar door allerlei opgelegde bezuinigingen zit dit er voorlopig niet in.

Hoeveel satellieten BVN gebruikt weet ik niet, maar per continent kan ook niet i.v.m. het  het tijdverschil tussen  o.a.

west en oost Azië en meerdere tijdzones in de VS.

En zo blijven de NLers zeuren.

 

Voor hen die tot die groep behoren, sta een deel van je loon of AOW af en zet dit op de bankrekening van BVN.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je begrijpt nog steeds de doelstelling van BVN niet, het is een platform waarmee de regering men de Nederlandse cultuur en de ontwikkeling in de samenleving over de grenzen bekend wil maken.

 

Het is geen abonnee zender voor expats, maar die profiteren er wel van.

 

Die expats klagen niet over de nieuwsvoorziening, daarvoor kijken ze naar hun lokale nieuwsbronnen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

BVN is er niet op verzoek van de kijker, BVN is in de lucht omdat de regering de Nederlandse cultuur over de grenzen wil verbreiden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je begrijpt nog steeds de doelstelling van BVN niet, het is een platform waarmee de regering men de Nederlandse cultuur en de ontwikkeling in de samenleving over de grenzen bekend wil maken.

 

Het is geen abonnee zender voor expats, maar die profiteren er wel van.

 

Die expats klagen niet over de nieuwsvoorziening, daarvoor kijken ze naar hun lokale nieuwsbronnen

Ik ben daar niet over begonnen, dat was freeguy100.

Ik ben juist voorstander van BVN.

Als de regering cultuur wil verbreiden, mogen ze de BVN wel eens wat meer geld geven, maar dat doen ze niet.

Mensen die te veel verdienen, werken niet bij BVN, want hun programmas zijn eerder al bij de NPO uitgezonden.

BVN staat los van de NPO en die veel verdieners worden door de omroepen betaald uit andere middelen dan belasting geld.

Iedere omroep heeft merchandise en daar komt dat geld vandaan.

Maar ja, de veel verdieners kul hoort ook bij bakerpraatjes van zeurders.

Er is genoeg te vinden op het net over veel verdieners, een hoop onzin, maar ook de waarheid.

Vanavond weinig leuks op TV, dus tijd genoeg om dit eens op te zoeken.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja blij dat ik vakantie heb en dus geen tijd om uit te zoeken wie waar van betaald word van mijn kijk en luister geld.. Weggestopt in belasting hier.. Waar ik dus aan mee betaal.. En wel of niets op tv bepaald iedereen zelf.. In Nederland hebben we de keus om overal naar te kijken.. Ik zit aan andere kant wereld nu dus tv leuk of niet kan mij even niet boeien..

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...