Ga naar inhoud


DM900 UltraHD vs VU+ UNO 4K


Bertran

Aanbevolen berichten


Ik heb tenminste de keus of ik ervoor kies Jij niet dat is al meer dan voldoende.

Ook heb ik de keuze uit heel veel images met een Dreambox heb je dat niet.

Als ik wil, kan ik ook alternatieve open source images op de dm900 installeren.

openATV is één daarvan. openATV gebruikt een gezamelijke OE-CORE (OE-Alliance) met een aantal andere image bouwers.

Ik durf zelfs te wedden dat er op dit moment meer keuze is aan dm900 images, dan images voor de VU+uno4k

 

dm900 images, buiten de originele firmware:

openATV, PBNIGMA, EGAMI, TSimage, DMS Image, NewNigma2, Merlin4, Dream-Elite 6.0, Gemini GP3.3, OoZooN en nog een aantal andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus zeker en vast al keuze genoeg van software op de dream 900

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn  dream leest de ci met wereldbol prima met tvv kaart

en dream is ook gemaakt voor ci+ module 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dreambox DM900 UltraHD en ook de VU+ UNO 4K kunnen de CI+ voor hun abonnementen gebruiken bij Sky

 

indien Ziggo zich niet aan de CI+ standaard houd {indien die CI+ actief wordt} kan het zijn dat beiden receivers de CI+ niet voor het Ziggo abonnement kan gebruiken...

 

zo kun je het stellen, daar tot nog toe Ziggo nog niet het CI+ actief heeft

aangepast door Tonskidutch

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijdje terug openpli images gezien voor nieuwere DM boxen. De dm900 was nog niet uit maar wel voor de andere boxen die openpli officieel niet ondersteund. Maar blijkbaar kan het dus wel werken of worden er toch images verstrekt.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijdje terug openpli images gezien voor nieuwere DM boxen. De dm900 was nog niet uit maar wel voor de andere boxen die openpli officieel niet ondersteund. Maar blijkbaar kan het dus wel werken of worden er toch images verstrekt.

gewoon even wachten  op de juiste soft  :)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...