Ga naar inhoud


HBO is gestopt we zijn geflest met de analoge kanalen


Phoenixx

Aanbevolen berichten

Een paar jaar zijn een hoop analoge zenders weggehaald als reden op om de hbo zenders erbij te halen ivm bandbreedte op de kabel.

 

Nadat een aantal jaren hbo via digitale tv te ontvangen was zag ik ineens via epg dat op 1 januarie de hbo

zenders voorgoed zullen verdwijnen van de kabel

 

Ik ben beniewd wat er allemaal voor in de plaats komt, een paar discovery zenders er bij zou niet verkeerd zijn i.p.v de gebruikelijke pulp..

 

Gelukkig nieuwjaar allemaal 2017 zal een topjaar worden i hope ..  ;)   :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij CDS is er geen vervanging.

 

Ik heb een brief gehad waarin me werd meegedeeld dat prijs van het TopHD pakket naar beneden werd bijgesteld door het wegvallen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een klotestreek van Ziggo/UPC.

 

Kijk de geschiedenis van HBO er maar eens op na.  HBO was een joint-venture van Ziggo en HBO.  En deze mocht alleen maar als het pakket niet exclusief was.  (en nog een aantal voorwaarden) . Maw het moest ook aan de andere service providers aangeboden worden.

 

Nu houd HBO op, en wat zien we:  De HBO series worden toch nog uitgezonden via een exclusief voorbehouden kanaal op Ziggo/UPC.

 

Ik noem dit bedriegerij.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kabeltje heeft gelijk, het is ook een klote streek. Die zakelijke reden is dat ziggo een deel van de content naar zichzelf toetrekt omdat hun video on demand dienst populairder te maken. Ze geven het nu een paar maanden gratis, straks gaat het 2 euro per maand kosten en ben je een jaar verder dan kost het ineens weer 10 euro per maand.  Wedden?

 

Uiteindelijk draait het allemaal om de centen en ze hopen op deze manier nieuwe klanten naar Ziggo te lokken en de concurrentie met KPN aan te gaan die ook een eigen video platform hebben met exclusieve content.

 

En de andere aanbieders hebben het nakijken en in feite hun klanten ook.  Het is nu voor veel mensen nu niet meer mogelijk om legaal naar Game of Thrones te kijken.  Maar wel zeuren over downloaden...

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De vraag is, wat de Consumenten en waren autoriteit hierover te zeggen heeft wanneer iemand hierover een klacht indient.

Een provider die ook voor tv zender gaat spelen met eigen content, heeft die daar geen zendmachtiging voor nodig?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

telenet doet dat toch ook! Het is een kabelbedrijf en zendt exclusief play more film en sportkanalen uit en zijn mede eigenaar van vijverhuis of iets in die aard.
Voor de TVV kijker is het helemaal triest  :angry:  :( .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet en Ziggo zijn volwaardige zusters binnen Liberty Global.

 

Dus, de geschiedenis herhaalt zich; want zoals ze in België al enige jaren geflikt hebben, doen ze nu ook in Nederland.

 

En aangezien Telenet zich inkoopt in de Belgische media/productiehuizen, wordt het dus op afzienbare termijn helemaal een indoctrine.

"We weten wat en hoelang je kijkt; en je kijkt naar onze programma's. Wil je geen reclame; hoest dan nog maar wat extra centjes op..."

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik schreef in bericht #2: TV Royaal wordt uitgebreid met Ziggo Movies & Series en de meest populaire, eigen HBO content, en hernoemt naar Ziggo Movies & Series XL. De nieuwe prijs van het abonnement gaat met 2 euro omhoog naar € 11,95.

Het huidige pakket van HBO bestaat ook uit films van andere filmstudio’s. Die zullen geen onderdeel zijn van Movies & Series XL (add: dus on demand) Als jouw box of tv dat aankan kun je er tegen betaling naar kijken.

 

En werkt dat "on demand" ook op een dreambox? Ik was al niet onder de indruk van het Ziggo zender aanbod, maar hiermee wordt dat gevoel toch alleen maar sterker gemaakt.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...