Ga naar inhoud


forum Android iptv "Leadcool" box


Troef

Aanbevolen berichten

@Troef.

 

Onder de zakkenvuller versta ik de mensen die veel en snel geld proberen te vergaren iets aanbieden als "service" maar daar nihil "service" tegen over stellen.

De wat duurdere aanbieder zal in de meeste gevallen proberen "service" te geven al is het maar door te reageren op whatsapp berichten of de mail binnen een normale tijd te beantwoorden.

En dat rond surfen op nieuwsgroepen - torrentsites - popcorntime nee dat doe ik niet meer daar gaat veels te veel tijd inzitten..

Maar ja ik kijk inderdaad ook niet geheel legaal de nieuwste series via Exodus.

En ja ik heb de diverse IPTV aanbieders ook geprobeerd maar het staat nog teveel in de kinderschoenen om dit als volwaardig vervanger te zien voor mijn Canaldigitaal.

Maar ik snap wel dat als je b.v ergens over de grens woont het een aanvulling is sowieso omdat de providers het steeds moeilijker maken om nog legaal te kunnen blijven kijken met eigen apparatuur.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites


Okay Debuurvrouw dit is een duidelijk verhaal en ben het er helemaal mee eens !

Ook ik doe zeker Canaldigitaal nog niet de deur uit, daarvoor zijn er nog te veel haperingen , maar het is wel een interessante ontwikkeling ! Om het er bij te hebben blijft QHDTV toch op mijn box staan.( kosten :" het snoepgeld van een kind" !)

Nogmaals bedankt.

Groet

Troef

Carpe Diem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...