Ga naar inhoud


Image back up maken op bv VTi?


Spotvogel

Aanbevolen berichten


OK, dat heb ik werkend, maar, had eigenlijk ook gehoopt door zowel een VTi backup als een Open Vix backup op hetzelfde ding te hebben staaan heen en weer te kunnen, maar, schijnbaar moet ik toch eerst een standaard USK dingetje er aan hangen met alleen een lege versie van het andere bestuurinkje?

Om vervolgens de aangepaste versie pas op te halen?

 

Da's nou jammer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij VIX moet je wel een image backup.Je hebt vermoedelijk een gewone backup gemaakt.Vanuit backup kan je ook bepalen via menu toets en vinkjes plaatsen at er allemaal moet gebackuped worden.

Normaal zet je een image backup terug vanuit een usb stick als je naar een andere maker/soort image gaat.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de uitwisselbaarheid van een FULL BACKUP tussen verschillende Images is niet mogelijk

mede daar het op en andere manier (op de backup locatie naar keuze) wordt opgeslagen

 

en wat heeft dat geklooi voor zin om tussen images heen en weer te gaan? Niks

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan die gewoon rechtstreeks op een usb stick maken hoor.Overal in vix kan je de menu knop gebruiken voor allerlei opties.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie het interesseert?

Die Open Vix, waarvan ik eerst dacht dat hij probleemloos werkte blijkt dus te gaan hangen bij zappen tussen Sat en Digitenne bij het gebruik van CCcam!

Gratis kanalen gaat goed! Gecodeerde kanalen ook dus, welliswaar zonder beeld, ALS CCcam maar uitstaat.

Maf!

Wist ik niet; zegt dat jullie iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje vragen om dergelijke problemen als je in 2017 nog met CCcam zit aan te klooien, dit is inmiddels een pre historische softcam geworden die al jaren niet meer wordt ondersteunt en bijgewerkt, hier werkt VIX voorbeeldig met een goede Oscam config, ook met Sat en DVB-T.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

cccam (2.3.0) heeft sinds lang een prio file nodig voor CD NL en TVV.Ben ook al een tijdje naar oscam over en is stukken beter.Doe zelfs wekelijks een update van de versie. Je vind ook makkelijk de benodigde serverconfig files.Die voor fransat op 123 gevonden en werkende.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...