Ga naar inhoud


Oscam met open atv6.0


checkeddy

Aanbevolen berichten

zelf heb in mut@nt hd 1500  met ATV6.0 plus Oscam draaien

wat ik heb gedaan is het volgende.

als je ATV heb geïnstalleerd gebruik ik het volgende programma Softcam-feed installer V6 om de Softcam te laten zien

in het menu "Beschikbare plugins" (druk 2x groene toets) zie bijlage.

 

 

post-31990-0-91957800-1485950278.png

Softcam Feed Installer V6.zip

Clarke Tech 2100 (maxplus 2100)Philips 7141

Humax 5400, Venton 200HD

Amiko 8900HD

lnb astra1,astra3,astra2,hotbirt

Link naar reactie
Delen op andere sites


De softcams die je op die manier vindt werken niet op de HD51 daar deze een andere soort van processor heeft nl een arm-cortex en je hiervoor een andere feed moet zoeken. De armv7 softcamfeed ipk werkt wel voor verschillende images van de HD51 maar niet voor open Atv 6.0.Heb tot nu toe nog geen werkende feed gevonden voor atv6.0.Heb werkende oscam ipk ingesloten in bijlage. Hiervan moet je de configs nog aanpassen in var/keys van het atv6.0 image. Ik heb gewoon de configs uit open Pli gebruikt en dit werkt voor al de verschillend images. 

11342.ipk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • Beheerder

Kan iemand zijn OpenATV oscam configs plaatsen voor gebruik van de oranje CanalDigitaal kaart, die werken in de HD51.

 

Die van mij doet het niet meer, er wil even zeker weten dat het niet aan mijn configuratie ligt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je open ATV 6.0 gebruikt dan voorgaande topics eens goed lezen of zoals gezegd een PLi image eens inlezen en met FTP de configs copieren op je PC en deze dan gebruiken voor al de andere images. Je moet dan ook de juiste oscam gebruiken te vinden met vorige topics. Zolang oscam niet actief wordt met eender welke configs dan heb je een verkeerde oscam in je image.Deze van Pli werken om te beginnen op de juiste oscam ( Arm-Cortex).ZIE TOPIC 17 of 23 Bv. Dan heb je al een juiste oscam. Nu nog de configs. 

Sorry heb geen bevoegdheid om mijn configs te paatsen.

aangepast door checkeddy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je kunt je config file(s) gewoon zippen en als bijlage toevoegen.

 

Ik weet zeker wel hoe ik OSCAM moet installeren en ben hier ook al eens lang mee bezig geweest (zie: https://www.sat4all.com/forums/topic/355264-hd51-openpli-getest-cardreader-werkt-niet-meer/?hl=share)

 

Het is een of andere vage instelling die ik mogelijk over het hoofd zie. Als iemand de CanalDigitaal kaart echt heeft draaien op de HD51, zou ik die config files zeer op prijs stellen.

 

Ik draai OpenATV 6 met OSCam r11353. Draai jij een andere OSCAM, kan je me eventueel ook de binary sturen, dan vervang ik die voor de zekerheid ook.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...