Ga naar inhoud


Samsung vernieuwt televisies met QLED


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik denk dat dit botst met het consumentenrecht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Tja ik zou al sowieso geen Samsung kopen, als ik over enkele jaren (heb er net een gekocht) iets zou kopen zou het weer een Philips worden omdat die ook LG schermen gaan gebruiken. Maar tegen die tijd is er vast nog wel iets beters te koop in de vorm van behang of projecteren tegen de lucht oid. :lol:

Philips is tegenwoordig een Chinees merk wanneer het om televisie gaat.

 

Uit een persbericht uit januari 2014:

 

Philips verkoopt zijn aandeel van 30 procent in het samenwerkingsverband TP Vision. Nu het Nederlandse bedrijf zijn resterende aandeel verkoopt zal het niet meer actief zijn op de televisiemarkt. Wel blijft TP Vision tv's onder de naam Philips uitbrengen.

 

Laat ik het zo zeggen, er is meer keuze wanneer het om een televisie gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Philips is tegenwoordig een Chinees merk wanneer het om televisie gaat.

 

Uit een persbericht uit januari 2014:

 

Philips verkoopt zijn aandeel van 30 procent in het samenwerkingsverband TP Vision. Nu het Nederlandse bedrijf zijn resterende aandeel verkoopt zal het niet meer actief zijn op de televisiemarkt. Wel blijft TP Vision tv's onder de naam Philips uitbrengen.

 

Laat ik het zo zeggen, er is meer keuze wanneer het om een televisie gaat.

 

Eigenaardig, ik stond nog in het persbestand van Philips en kreeg wat langer geleden de melding van hen dat Philips consumentenelectronica in zijn geheel was overgenomen door een Japans bedrijf, maar dat dat bedrijf dezelfde service zou verlenen. Niet dus, ik heb sinds die tijd een paar keer een vraag gesteld zonder ooit een antwoord te krijgen. Dat kwam vroeger nooit voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan weet je nu waarom je geen antwoord krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...