Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto

ipad air2 + hd tv

off-topic

• Login om te beantwoorden
10 reacties in dit onderwerp

#1 Offline robot - Geplaatst: 11 januari 2017 - 13:12

robot

Lid

• Leden
  • 117 berichten

Op mijn nieuwe ipad air2 kan ik zonder problemen Netflix kijken, en ook alle content welke op mijn hard disk staat in de vu+ solo2.

Tot op heden kan ik echter GEEN live tv kijken, . Mis ik iets, of gaat het gewoonweg niet, wie weet raad.

Met groet robot

• RobertWharo vindt dit leuk

#2 Offline stevie-v - Geplaatst: 11 januari 2017 - 16:05

stevie-v

Sat4all regular

• Leden
  • 3056 berichten
  • Locatieergens op deze aardbol
Wat heb je tot nu toe gedaan en welke app draai je op de iPad om deze zenders te bekijken, openwebif staat open?

Dit bericht is bewerkt door stevie-v: 11 januari 2017 - 16:05

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 11.0.1..6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's

#3 Offline robot - Geplaatst: 11 januari 2017 - 21:37

robot

Lid

• Leden
  • 117 berichten
Vu+ player en vu+ player HD en VLC hebben geen resultaat

#4 Offline stevie-v - Geplaatst: 11 januari 2017 - 22:45

stevie-v

Sat4all regular

• Leden
  • 3056 berichten
  • Locatieergens op deze aardbol
Openwebif staat open neem ik aan je hebt het correcte internal ip van je box ingevuld met het juiste l/p?
VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 11.0.1..6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's

#5 Offline Jürgen - Geplaatst: 12 januari 2017 - 09:55

Jürgen

Sat4all Core Member

• Leden
  • 8358 berichten
  • LocatieDen Hoorn ZH
... en de juiste poort hebt ingevuld zoals die in Openwebif staat geregistreerd.
VU+ DUO2 VTI 11.x DVB-C/T2, Ipad Mini 4 IOS v10.x MacBook 13" Retina Pro OS X Sierra 10.x

#6 Offline robot - Geplaatst: 12 januari 2017 - 13:00

robot

Lid

• Leden
  • 117 berichten

dank voor de bijdragen, ga morgen weer even verder hobyen, vanavond nieuwjaarsborrel.

#7 Offline freaky - Geplaatst: 17 januari 2017 - 23:26

freaky

Sat4all Super Core Member

• Leden
  • 2047 berichten

Blackbox pro werkt ook perfect. Poortje is meestal 8001

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

#8 Offline sattv4iedereen - Geplaatst: 18 januari 2017 - 15:59

sattv4iedereen

Sat4all Fan

• Leden
  • 5368 berichten
Dreammote light gaat ook perfect. Heb je wifi snelheid genoeg?

Waar ik woon: opstelling selfsat HD30 op 19° met een mini ariva en cd kaart.|Waar mijn ouders wonen, een triax 88 met duo lnb19,2 en 23,5, met een option switch ervoor, waar één lnb kabel gaat naar vlakantenne astra 28°.Gebruikte ontvangers, VU DUO, VU solo se V2 en max digital xp1000 met TVV en CD kaart, en een M7 reserve ontvanger.|Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|Per aanvraag PM bereikbaar via skype.

#9 Offline Jürgen - Geplaatst: 18 januari 2017 - 18:35

Jürgen

Sat4all Core Member

• Leden
  • 8358 berichten
  • LocatieDen Hoorn ZH
TS ligt waarschijnlijk nog onderzeil van de nieuwjaarsborrel want hij laat het verder afweten
VU+ DUO2 VTI 11.x DVB-C/T2, Ipad Mini 4 IOS v10.x MacBook 13" Retina Pro OS X Sierra 10.x

#10 Offline robot - Geplaatst: 5 februari 2017 - 16:17

robot

Lid

• Leden
  • 117 berichten

Was wegens drukke werkzaamheden niet eerder in staat om verder iets te proberen en te antwoorden, daarvoor excuus.

Heb op aanraden van Stevie S openwebif gebruikt, en ja nu heb ik wel beeld en geluid, maar het is niet echt  "scherp" het ziet er wat rafelig uit.

Als ik een opgenomen opname kijk, is het wel scherp, en een live uitzending dus niet.

Iemand nog een idee om dat te verhelpen, of is het gewoon niet mogelijk.

Heb verder Blackbox bekeken maar zie dat dat programma uit 2014 is dus weet ik niet of het wel HD signalen aankan.

Dreammote light geeft helemaal geen beeldvenster dus daar kom ik ook niet verder mee.

#11 Offline Jürgen - Geplaatst: 5 februari 2017 - 17:53

Jürgen

Sat4all Core Member

• Leden
  • 8358 berichten
  • LocatieDen Hoorn ZH
.... en of dat Blackbox HD signalen uitstekend weergeeft. De laatste beschikbare versie is 2.9.0 van 2014 maar heeft wel wat bekende issues, zie http://www.rotapp.co...pport/blackbox/

Ik heb er overigens geen problemen mee gehad.

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht