Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto
- - - - -

Af en toe zwart beeld op Solo 4K / Oscam

OSCAM

• Login om te beantwoorden
19 reacties in dit onderwerp

#16 Offline Sjaak(k) - Geplaatst: 14 januari 2017 - 13:42

Sjaak(k)

Sat4all verslaafd

• Leden
  • 18613 berichten

Sorry hoor Cees, ik had niet gedacht dat jij Oscam Butler zou gebruiken dat is toch echt iets voor ''beginnelingen'' die niets van Oscam snappen of zich er in willen verdiepen, ik reken jouw toch echt niet tot die groep. Oscam heeft zoveel opties die voor iedereen weer anders zijn, en een kant en klare setup is er niet gezien de vele configuraties die op dit forum circuleren laat staan dat Oscam Butler dat wel zou kunnen. Zelfs een oude 'zak' als ik heb het me oscam aardig eigen gemaakt, er is dus nog hoop. ;)

Dit bericht is bewerkt door Sjaak(k): 14 januari 2017 - 13:45

#17 Offline Toppers - Geplaatst: 14 januari 2017 - 14:01

Toppers

Sat4all regular

• Leden
  • 871 berichten

Inderdaad Sjaak(k), Cees geeft wel een aantal opmerkelijke reacties om zogenaamd terugkoppeling te bewerkstelligen richting VTi // Oscam Butler terwijl hij het gewoon direct maar ook zelf de verschillen kan testen (twee regeltjes weghalen). :cry:

Maar Sjaak(k) zoals je prima aangeeft, er is nog hoop en voldoende tijd voor Cees om zich ook in Oscam te verdiepen en eigen te maken. ;)

#18 Online michel130 - Geplaatst: vandaag, 00:05

michel130

Sat4all Core Member

• Leden
  • 1940 berichten

@sjaak,

Misschien kan je dan eens de beste instelling posten met uitleg want er is zoveel informatie etc dat je op een begeven moment er helemaal niks meer van snapt.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

#19 Offline Toppers - Geplaatst: vandaag, 00:52

Toppers

Sat4all regular

• Leden
  • 871 berichten

@sjaak,

Misschien kan je dan eens de beste instelling posten met uitleg want er is zoveel informatie etc dat je op een begeven moment er helemaal niks meer van snapt.

Sjaak(k) was wel gek, als hij de helpende aanreikt volgt er meer commentaar dan dank.
Ik vind dat je beter je files welke tot nu toe reeds uitgedokterd je beter ook zelf hier kunt publiceren als startpunt (het is en blijft hobby)
Misschien kunnen wij dan binnen de (ook beperkte) opgedane hobby-kennis van Oscam je aanwijzingen geven hoe e.e.a. is op te lossen.
In dit draadje is al gedeeltelijk de ratelimiter voor ECM's aan de orde geweest, zelfs dan wordt er meer vertrouwen gegeven aan een tool genaamd "oscambutler" door de moderator, dus misschien kunnen we je helpen middels bovenstaande wijze.

#20 Online michel130 - Geplaatst: vandaag, 10:54

michel130

Sat4all Core Member

• Leden
  • 1940 berichten

En waar kunnen we de butler config files vinden?

Want via google vind ik niks over oscambutler 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht