Ga naar inhoud


Zenderwijzigingen CanalDigitaal januari


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op de site van CanalDigitaal is het volgende te lezen:
 

RTV West
RTV West heeft besloten te stoppen met de distributie van de zender via satelliet. Vanaf 15 januari biedt CanalDigitaal TV West aan als internetzender voor klanten met een M7 MZ-101 (interactieve HD-ontvanger) of M7 MP-201 (interactieve HD-recorder). De zender is vanaf 15 januari beschikbaar vanaf het BasisHD-pakket (was het FamilieHD-pakket). Uw MZ-101 of MP-201 dient aangesloten te zijn op internet om de zender te kunnen ontvangen.
RTV West is en blijft beschikbaar via de CanalDigitaal TV App.

eSportsTV HD via de TV App
Vanaf 15 januari is de zender eSports TV HD te bekijken met de CanalDigitaal TV App. Maakt u al gebruik van deze gratis app van CanalDigitaal? Download de app hier: Android/iOS. Log in met uw Mijn CanalDigitaal-gegevens.
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja steeds meer via internet dus steeds minder kijkers aangezien het merendeel over de grens leeft. De TV App(Android) werkt niet eens bij de meeste mensen, dus nutteloze aanbieding waarvoor men wel betaald want niets is gratis zoals CD wil aangeven.

 

Ik snap echt niet dat CD het niet ziet dat de meeste kijkers over de grens kijken, dit kunnen ze niet vanuit hun eigen database want daar staan veelal Nederlandse adressen, en dat is ook hun eigen schuld. 80% staat gewoon geregistreerd in Nederland bij familie maar woont er zelf buiten. Modern denken bij CanalDigitaal zal wel nooit aan de orde komen helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op de site van CanalDigitaal is het volgende te lezen:

 

RTV West heeft besloten te stoppen met de distributie van de zender via satelliet.

Heb je het artikel wel goed gelezen?

 

RTL West trekt de stekker uit de satelliet distributie.

 

Je kan ook hier kijken:

http://www.omroepwest.nl/tv

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Het laatste 'pest' spel is in volle gang.. Viaccess ORCA or bust! Seca3 wordt niet bewust uitgezet, maar net als bij Irdeto afgeknepen (geheel als verwacht overigens). Ditmaal door gewilde zenders van de satelliet naar internet over te hevelen. We hebben het zien aankomen (waarom zou M7 anders Online! hebben overgenomen?). Als de meest populaire zenders over zijn naar internet gaat de sjeu er vanzelf vanaf en stapt een deel over naar het nieuwe platform, een deel blijft op sat met een nieuw soort STB pakket in Seca3 totdat het echt afgesloten wordt. Of deze actie voor M7 succesvol is zal de tijd gaan uitmaken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dertien regionale publieke omroepen van Nederland, hebben nooit geo-blocking gehad,

die zijn online altijd al vanuit het buitenland te zien geweest.

http://www.npo.nl/specials/regionale-omroepen

 

 

Ik heb mijn twijfels satmaat, misschien kan je ze wegnemen.

Tijdens mijn verblijf in Portugal was het niet mogelijk om RTVNH via internet te ontvangen.

Alleen radio NH via de App Radio was probleemloos te ontvangen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...