Ga naar inhoud


Videoplatform VRT NU start eind januari, VRT Nieuws wordt VRT NWS


Sprietje

Aanbevolen berichten


,,,


 

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Op de site van VRT nu staat:

 

Vraag

Ik bevind mij in het buitenland, kan ik gebruik maken van VRT NU?

 

Antwoord

Iedere gebruiker met een domicilie in België en zich registreert kan gebruik maken van VRT NU. Wanneer je bij de registratie je Belgisch adres doorgeeft kan je zonder problemen gebruik maken van VRT NU in het buitenland. VRT volgt hiermee de regelgeving rond portabiliteit van programma’s.

 

Ik denk dat je een Belgisch adres moet hebben om je te kunnen registreren.

Na registratie kan je programma's bekijken en terugkijken.

 

Maar als je hier wat rondslenteren, vind je de adressen van de livestreams. En die lijken me te werken zonder login.

 

Nieuw online platform VRT via omweg in Nederland toegankelijk

 

Het nieuwe online-platform VRT NU blokkeert voor Nederlanders standaard vrijwel alle video-content, maar wie een registratie aanmaakt met een Belgisch adres, krijgt tot vrijwel alles toegang.

Vrijwel alles, want sommige content in 'flash' is niet beschikbaar wegens een rechtenprobleem. Wie vanuit Nederland registreert met een - al dan niet 'geleend' - Belgisch adres kan via email inloggen en vrijwel alle content bekijken. De beeldkwaliteit is niet in HD, maar in de meeste gevallen wel hoger dan die het vergelijkbare Nederlandse NPO platform biedt.

 

http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/nieuw-online-platform-vrt-via-omweg-in-nederland-toegankelijk/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie Hola gebruikt als plugin in de Chrome browser zal weinig hinder ondervinden om on demand te kijken, zelfs in HD.

post-34962-0-10345300-1486759984_thumb.png

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft de nog niet volledig beantwoorde vraag: welke (bijna) gratis VPN kun je dan het beste nemen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schreef ook (bijna) gratis teneinde de voordeligste oplossing te vinden. Qua prijs/kwaliteit verhouding.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...