Ga naar inhoud


Satlink WS-6908 (satfinder) probleem


Satbakker

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik weet niet of dit in de rokende soldeerbout hoort maar weet even niet zo gauw waar anders te plaatsen.

 

Ik heb een satlink satfinder model ws-6908 en die is ineens wat raar gaan doen. Hij kan bepaalde frequenties niet meer zien, hij zegt dan geen signaal terwijl de transponder data correct is. dit doet die alleen bij sommige transponders niet bij allemaal.

 

Nu heb ik al een para keer set to default gedaan en proveer alles weer opnieuw in te lezen maar het probleem blijft. Mijn volgende stap was de firmware er opnieuw overheen laden om te kijken of dit het euvel oplost echter kan ik nergens firmware vinden van het apparaat. Er staat un firmware V2.71a-RDA op en die kan ik ook nergens vinden op het net.

 

Heeft toevallig iemand firmware voor dit apparaat op het fórum en indien even willen mailen ofzo?

 

Alvast bedankt voor de response!!

aangepast door Satbakker
  • Like 1

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Steve, Bedankt voor je reactie!

 

Inderdaad had ik die pagina al gezien mar helaas staat de firmware niet voor download beschikbaar. De cd rar heeft de database aan sattelieten voor europa, america en asië. Het andere bestandje is een tooltje waarmee op de pc de ssu database bestanden ge-edit kunnen worden om persoonlijke sat lijsten te maken en in de satlink te uploaden.

 

Wat ik zoek is echt de operating firmware van het apparaat. Un staat er versie V2.71a-RDA op en die kan ik nergens vinden.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi youriy, denk idd. dat dat het probleem gaat zijn.

 

Er zijn zo goed als geen zenders meer te vinden op astra 23,5 die dvb-s zijn en het probleem doet zich alleen op deze satteliet voor. Ben vanmiddag even aan het kijken geweest op lyngsat en heb daar opgemerkt dat de meeste zenders op dvb-s2 zit.

 

Hoogst waarschijnlijk is er niets aan de hand met de satfinder maar ligt het daaraan.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...