Ga naar inhoud


Nieuwe aanbieder voor Astra? Joyne kondigt komst nieuw satellietpakket aan.


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

We dwalen af van het onderwerp.

 

Joyne!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Lees hun leveringsvoorwaarden eens, en je weet genoeg.

 

Internet streaming.

 

Terug naar het onderwerp!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 euro eenmalig en je kijkt 1500+ zenders in binnen en buitenland.

Een erg aanlokkelijk aanbod ook al gezien het regio vrije aanbod maar helaas nog te mooi om legaal te zijn.

 

Joyne is vooralsnog het enige legale alternatief voor Europees Nederlandse Tv ontvangst. 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben zo'n kampeerder en zou blij zijn met concurentie, in zuid spanje kijken al diverse overwinteraars naar iptv. Op de meeste campings is internet sterk genoeg, ik heb zelf bij bekenden gekeken,prima beeld. Als het legaal word meld ikmij ook aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo eens kijk hoeveel zenders CanalDigitaal op één transponder heeft zitten, dan denk ik dat ze maar 1 transponder hoeven te huren om daar de meest bekeken tv en beluisterde radiozenders op te krijgen.

Gemiddeld zit CanalDigitaal aan zo'n 16 tv-zenders variërend van 11 tot 24 tv-  zenders afhankelijk van de hoeveelheid SD of HD zenders.

 

Als je nu neemt NPO 1-2-3, RTL 4-5-7-8, SBS 6-9, Veronica, Eén, Canvas, Eurosport 1-2, dan zit je aan 14 zenders. Stop daar nog de nodige radiozenders bij, dan kan dat makkelijk op 1 transponder.

Het is ook zeker niet de bedoeling om zo'n uitgebreid zenderpakket te hebben als CanalDigitaal heb ik begrepen.

 

 

Voor mij zouden Ned 1-2-3 en VRT 1-2-3 plus publieke radiozenders uit beide landen al meer dan voldoende zijn. Wetend dat ik daar bepaald niet de enige in ben vraag ik me af waarom men niet zo slim is om dat als optie aan te bieden. Die reclamemeuk kun je in elk land waar je komt wel - uiteraard in de lokale taal - terrestrisch bekijken. Hooguit een probleem waar geen ondertitels maar dubbing gebruikt wordt en je de landstaal niet spreekt. Maar je gaat toch niet ver weg op vakantie om er continu Nederlandse tv te gaan kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De mediawet stelt als eis, dat er minimaal 30 zenders in het basispakket zitten.

 

Canaldigitaal heeft een dikke boete moeten betalen omdat ze nog het settop box pakket bleven verkopen, waarin geen 30 zenders zaten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaldigitaal heeft een dikke boete moeten betalen omdat ze nog het settop box pakket bleven verkopen, waarin geen 30 zenders zaten.

 

Staat de beslissing daarvoor ergens gepubliceerd?

Had CD wel een slimme zenderlijst ingeleverd met veel FTA en/of ging het niet om het niet opnemen in dat Settopbod pakket van de zender Ketnet (waarKPN Digitenne ook geen vrijstelling van kreeg als ik mij goed herinner)?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Link download de betreffende uitspraak als pdf in je download directory.

 

 

 

https://www.cvdm.nl/wp-content/uploads/2014/11/Besluit-M7.pdf

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het posten, fijn dat je alles een beetje bijhoudt.

Ik lees al meteen aan het begin dat het niet om Canal Digitaal en satellietontvangst gaat

maar slechts om een ontheffingsverzoek ten aanzien van de doorgifteplicht van programmakanalen van de Nederlandstalige landelijke Belgische openbare omroepdienst voor het programmapakket DVB-T van Online.nl

 

Ga nog wel even verder lezen, wie weet wat voor verrassing dat oplevert.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan is er nog een andere uitspraak, ik zoek nog even verder.

Ik heb hem indertijd zelf hier gepost op het forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, deze uitspraak gaat m.i. uitsluitend over de verplichting tot het doorgeven van de Belgische zenders en niet over een pakketminimum van 30 zenders. Ik kan me een dergelijke uitspraak ook niet herinneren en ook niet voorstellen gezien het grote aantal FTA zenders wat mede is opgenomen in de zenderpakketten. (fastscan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...