Ga naar inhoud


Nieuwe aanbieder voor Astra? Joyne kondigt komst nieuw satellietpakket aan.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Nou als alleen maar SD aanbieden, dan krijgen ze mij nooit als klant.

Ik weet niet of ze volgens de regels minimaal een stuk of 30 zenders aan moeten aanbieden maar ik denk dat er zeker een markt is voor alleen de meest bekeken zenders in Nederlandse HD-kwaliteit. Dat past volgens mij precies mooi op 1 transponder. En dan ook voor 3 of 6 maanden in laten gaan wanneer je dat zelf wilt.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Naar mijn bescheiden mening is dit business model financieel nooit sluitend te krijgen.

 

Hoeveel transponders heeft de Astra 19 positie op dit moment nog vrij?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn bescheiden mening is dit business model financieel nooit sluitend te krijgen.

 

Hoeveel transponders heeft de Astra 19 positie op dit moment nog vrij?

Toch zijn er op Astra 19,2°E een 15 tal transponders die momenteel niet bezet zijn.

(gekeken op flysat)

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als alleen maar SD aanbieden, dan krijgen ze mij nooit als klant.

Ik weet niet of ze volgens de regels minimaal een stuk of 30 zenders aan moeten aanbieden maar ik denk dat er zeker een markt is voor alleen de meest bekeken zenders in Nederlandse HD-kwaliteit. Dat past volgens mij precies mooi op 1 transponder. En dan ook voor 3 of 6 maanden in laten gaan wanneer je dat zelf wilt.

 

Een provider met minder dan 100.000 abonnementen is niet verplicht om 30 zenders aan te bieden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch zijn er op Astra 19,2°E een 15 tal transponders die momenteel niet bezet zijn.

(gekeken op flysat)

Ja maar dat betekend niet automatisch dat er ook bandbreedte beschikbaar is.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Invulle kan nooit kwaad zou mop zijn als canaal concurrentie krygt

Alleen daarvoor moet je het al doen. Gisteren heb ik het zusterbedrijf (online) er al uit geflikkerd en het zou mooi zijn als er een alternatief voor CD komt.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, wanneer je goed leest overweegt men ook een permanent abonnement.

 

Binnenkort lanceren wij een compleet en betaalbaar radio en televisiepakket voor recreanten, thuis of een tweede huis in West-Europa.

 

Iets zegt mij, dat er met het abonnement een verplicht ontvangertje geleverd wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me meer op een site voor en door studenten die als project het opzetten van een aanbieder. Het oogpunt ligt hier op het "oogsten" van gegevens met als enig doel het creëren van een database. Deze door SPSS halen en "scoren" maar.

 

En of ik gelijk heb:

 

Ja hoor! Geregistreerd aan TransIP. De aanbieders van STACK.. En even het bewijs vanuit WHOIS

 

TransIP BV

Schipholweg 9b

2316XB LEIDEN

Netherlands

 

DNSSEC: yes

 

Domain nameservers:

ns0.transip.nl

ns1.transip.net

ns2.transip.eu

 

Record maintained by: NL Domain Registry

aangepast door Baguette
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, wanneer je goed leest overweegt men ook een permanent abonnement.

 

Binnenkort lanceren wij een compleet en betaalbaar radio en televisiepakket voor recreanten, thuis of een tweede huis in West-Europa.

 

Iets zegt mij, dat er met het abonnement een verplicht ontvangertje geleverd wordt.

Nee niet waar als je het lijstje daadwerkelijk invult kun je het land waar je op vakantie gaat en hoelang en hoeveel niet skippen, het is wel degelijk tijdelijk tv kijken in het buitenland, anders hoefde je de vragen niet aan te vinken aangezien die dan onjuist zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit te mooi om waar te zijn,dus mijn gegevens krijgen ze niet.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er staat toch echt bij dat je ook thuis een abonnement zou kunnen nemen.

 

Ze willen wel alles van je weten, maar vertellen zelf nagenoeg niets.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het wel ingevuld, althans proberen in te vullen. Waarbij ik gedwongen werd allerlei onwaarheden aan te geven omdat je anders het formulier niet verstuurd kreeg. Jammer, wel een fikse misser van hun kant, ze vormen zich een beeld van wat mensen willen en als je niet in dat specifieke plaatje past (ik ben doorgaans in periodes van doorgaans steeds twee maanden en dat meermaals per jaar van huis voor werkzaamheden in Zuidoost Europa dus het aangeven van het aantal keren en weken dat je op vakantie gaat past niet in zo'n plaatje. Helaas moet je dan toch doen alsof in hun verhaal. En uiteraard gaat het me daarbij niet om prachtige weergaven in HD kwaliteit, onderweg al helemaal niet en ter plekke ook niet omdat ik er op een klein glasbakje kijk, niet op een mooie flatscreen o.i.d. Maar goed, je kunt ook niet aangeven dat je serieuze Nederlandse én Vlaamse zenders wilt zien en geen enkele behoefte hebt aan pretnetten à la SBS en RTL dus tja, mij verwachtingen zijn zeer laag. Van het CD pakket gebruik ik feitelijk alleen de drie Nederlandse en de drie Vlaamse publieke netten plus publieke radio uit beide landen. Ik verwacht niet dat dat hun prioriteit zal zijn. 

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet waar als je het lijstje daadwerkelijk invult kun je het land waar je op vakantie gaat en hoelang en hoeveel niet skippen, het is wel degelijk tijdelijk tv kijken in het buitenland, anders hoefde je de vragen niet aan te vinken aangezien die dan onjuist zijn.

 

Ja, en je mag niet in landen als Hongarije of Roemenië op vakantie willen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...