Ga naar inhoud


Eén en Canvas niet meer te ontvangen


RAFFE
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

De reclame regels op sat4allstaan het noemen van bedrijfsnamen niet toe.

Dit om (verkapte) reclame te voorkomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is bij de Canaldigitaal duo LNB's een regelmatig terugkerende klacht.

Zou er een ontwerp fout in zitten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het probleem is opgelost.
Je hebt net nog iets beter signaal dan voorheen zie ik maar heb je het 4,3 graden monoblock 25 graden schuin staan, dus de vrijhangende kop van de Astra 19,2 lager?
Ik denk dat je in Cartagena een stuk voordeliger uit bent dan in Torrevieja.
In Torrevieja is een Nederlandstalige winkel die alleen voor veel geld spullen aan Nederlanders en Belgen verkoopt.
 

post-60869-0-47576100-1485195145.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Sattofiel, in de zomer is er niet doorheen te komen want alle mensen die daar verblijven kunnen alleen maar via de zuidzijde de dam bereiken waar het barst van de stoplichten.
In de zomer zitten daar ongeveer 200.000 mensen, in de winter is het bijna een spookstad.
Ik zou daar niet willen zitten.
Wel interessant om eens te bekijken. Als ik gasten heb, rij ik er altijd even naar toe een rij een aantal kilometers de dam op.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...