Ga naar inhoud


Openen foto's in map met afbeeldingen gaat niet


Erwinnaar

Aanbevolen berichten


Nee, in bijna alle onderzoeken komt de standaard Virusscanner er als slechtste uit. 

Welk onderzoek? Afhankelijk of gesponsorde onderzoeken door conculega's? 

 

Ga off topic zo...hoe dan ook, de machine draait weer normaal en blijf het raar vinden dat het is gegaan zoals het was voor de grote verbouwing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ging zelf offtopic door te vragen hoe het zit  met de standaard virusscanner van Microsoft.... Maar goed je bent er zelf al van overtuigd dat het het beste voor jou is want alle andere onderzoeken zijn toch maar gesponsord.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet mijn gelijk hebben ik denk eerder dat jij dat wil hebben. Ik geef alleen maar aan dat er online genoeg onderzoeken zijn te vinden waarin je kunt zien hoe diverse merken virusscanners zich gedragen en waar ze wel en niet goed in zijn.  Een beetje googlen kan geen kwaad denk ik

 

Vertragen.... tja op een moderne machine merk je 25% vertraging (extreem voorbeeld) bij bijvoorbeeld internet gebruik helemaal niet. Maar als ik moet kiezen tussen een vertraging maar goede detectie van mallware of minder vertraging en dat bijvoorbeeld maar 80% van de mallware wordt gedetecteerd is mijn keuze duidelijk.

 

Er is ook een grote groep mensen die zo'n stom iets als een goede scanner niet willen kopen maar er zijn ook goede gratis beschikbaar echter dan moet je niet klagen dat je af en toe een reclame popupje krijgt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Defender "Sterk verbeterd" moet worden dan deugt er dus iets niet aan :grin:

 

Je zal Rolls-Royce nooit horen zeggen dat ze hun modellen sterk verbeterd hebben.

 

LOL

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als, ik heb geen virusscanner nodig want ik heb nooit virussen.

 

Nee !

Ik bedoelde alleen maar dat Defender (en daarvoor MS security essentials) voor mij blijkbaar sinds jaaaren voldoende bescherming biedt en ik geen dure antivirus nodig heb die bovendien mijn peeceetje vertraagt.

That's all.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke helder. Hier staat Opera erop en die heeft een aantal goede pop up blokkeerders. Dat werk perfect...

 

Ben iig blij dat de beelden weer op tempo worden geopend, daar ging het uiteindelijk om in dit topic. Bedankt voor ieder zijn of haar hulp in deze. 

 

Hi erwinnaar.

 

Nog even voor alle duidelijkheid : indien je wil dat elke folder met foto-thumbnails ogenblikkelijk alle thumbnails toont (zoals ikzelf) dan moet je het volgende doen hoor:

 

Open één na één elke folder waarin jou fotos staan en wacht tot wanneer elke folder volledig volgelopen is met thumbnails - en als het folders met  heel fotos zijn moet je bovendien in elke folder doorscrollen tot het einde om zeker te zijn dat alle thumbnails er zijn.

Het is niet leuk (tijdrovend), ik weet het maar zo werkt het best.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...