Ga naar inhoud


Philips gaat meer reclame tonen op Smart TV


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Google rot op, je verpest hele gemeenschappen met je troep, en Android moet verboden worden, de burger vraagt bescherming tegen al die inmenging, en Philips zo moet je jezelf nog verder uit markt prijzen, goed bezig binnenkort nog een merk dat geschiedenis wordt.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Niemand verplicht je Google te gebruiken, dat is je eigen keuze.

 

Google is gratis, ze verdienen het geld met...

 

Reclame!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren geleden een Philips smart TV gekocht en toen gekeken: wat is dat smart nu? Ontzettend traag reagerend, weinig mogelijkheden en bij de helft van mijn jpg foto's een foutmelding. Vervolgens de TV alleen als kijkdoos gebruikt (overigens een goede kijkdoos). Al mijn wensen worden vervuld met satellietontvanger en Kodi mediaspeler (incl. weergave van mijn foto's).

Recent voor de grap nog eens naar smart gekeken. Wat blijkt: in al die jaren nog nooit een firmware update geweest en de helft van de apps functioneert niet meer. Wat mij betreft: smart is weggegooid geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren geleden een Philips smart TV gekocht en toen gekeken: wat is dat smart nu? Ontzettend traag reagerend, weinig mogelijkheden en bij de helft van mijn jpg foto's een foutmelding. Vervolgens de TV alleen als kijkdoos gebruikt (overigens een goede kijkdoos). Al mijn wensen worden vervuld met satellietontvanger en Kodi mediaspeler (incl. weergave van mijn foto's).

Recent voor de grap nog eens naar smart gekeken. Wat blijkt: in al die jaren nog nooit een firmware update geweest en de helft van de apps functioneert niet meer. Wat mij betreft: smart is weggegooid geld.

 

Helaas heb ik exact dezelfde ervaring met Philips Streamium. Na mijn aankoop vele jaren geleden nooit meer een nieuwe update gezien en intussen is hun systeem waarmee je zelf zenders aan de lijst kon toevoegen stop gezet. Ook het royale forum is op een gegeven moment volledig gewist, het huidige wordt bewust steeds beperkter gehouden qua informatie. Dat alles sinds de hele consumenten handel aan een of ander Japans bedrijf is versjacherd. Langzaam maar zeker wordt het apparaat steeds minder bruikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk nooit naar reclame, en in mijn kenniskring is dat net zo, ze vinden vooral reclame in een programma irritant, zappen of doorspoelen kunnen inmiddels als de bliksem.

 

Ach, ik vergelijk het met een buurman die terugkomt van een leuke vakantie. Hij wil me er best iets over vertellen maar onderbreekt zichzelf elke 5 minuten door zich luid op zijn borst kloppend te roepen dat hij zo goed, zo fantastisch en zo uniek is dat niemand tegen hem op kan. En dan is ie nog verbaasd dat allang niemand meer interesse heeft in zijn vakantieverhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat steeds meer betekend niets ander dan dat er meer reclame komt als dat er al was.

D

 

 

Precies de hele zin laat zich lezen zoals die bedoelt is.

Waar u de plank misslaat is dat u denk dat er niet meer reclame bijkomt.

In uw optiek zal de wereld nog krankzinniger worden dan u nu ervaart.

 

Tja, ik weet het niet, ergens krijg ik de indruk dat we het feitelijk met elkaar eens zijn, dat het meer om semantische verschillen gaat dan om werkelijke. Anderzijds weet ik niet echt of het klopt "dat het steeds meer deel gaan uitmaken van ons leven".  Het is al heel lang geleden maar toen ik in de VS ging wonen kwam ik erachter dat alleen mijn vriendin/nu al vele jaren lang vrouw zelf geen tv had maar ook geen enkele van haar studievrienden en collega's. Gewoon omdat al die commercie niet te harden was en de Amerikaanse TV programma's te simplistisch om nog naar te willen kijken.Ik geef overigens grif toe dat er uitzonderingen waren, de zaterdagavond op CBS bracht "All in the Family", "M*A*S*H" en de "Mary Tyler Moore show" achter elkaar, programma's die ondanks de reclame ellende wel de moeite van het kijken waard waren. 

 

Zelf heb ik hier op mijn satelliet ontvanger ook geen enkel pretnet op mijn fav-lijst staan, het is NPO 1,2,3, BVN en dan VRT één, Canvas en Ketnet en daarna gaat de lijst verder met alle publieke Duitse netten. Ik mis dus per definitie alle troep die RTL, SBS, enzovoorts uitzendt. Dat beschermt me niet tegen al dat opdringerige STER afval maar goed, ik wil toch wel sommige serieuze programma's van eigen bodem en in eigen taal kunnen zien. 

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

IK kijk juist geen NPO, wel die pretnetten en ik neem gewoon alles op en slaat de commercials over, ben er al zo goed in geworden dat ik een blok tot op de seconde kan wegwerken :)

 

Mijn probleem is dat die pretnetten nooit met programma's komen die gericht zijn op mensen met een normaal of hoger I.Q.  Als ze met razend interessante documentaires, wetenschappelijke of filosofische onderwerpen kwamen dan zou ik hetzelfde doen als U.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK kijk juist geen NPO............. :)

Ik ook al jaren niet. Heb geen enkele behoefte aan 24 uur per dag "politiek correcte" propaganda en z.g. "onafhankelijk nieuws" met hele leugens, halve waarheden en strikte ontkenning van de realiteit.....

 

Terug naar het onderwerp: tegenwoordig zijn ook "domme" UHD schermen >40" te koop. Zonder tuners maar mét afstandsbediening, geluidsuitgangen en ettelijk HDMI-ingangen etc. Gewoon kijken dus. Zonder Spyware.

Merk noemen zal wel niet mogen maar de fabrikant maakt ook bekende satelliet-ontvangers....... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...