Ga naar inhoud


Welke ontvanger met OpenATV en CanalDigitaal


daf_driver

Aanbevolen berichten

Alle Linux boxen kunnen E2 aan dus ook o.a Openatv  software, wel moet je een softcam installeren o.a Oscam

 

Verder wat zijn jou eisen

wil een waar een CI module in kan

aantal kaartlezer

wil je onder ander 4K box

wat voor aansluiting wil je hebben naar audio installatie

aantal Usb poorten

Netwerkkaart voor 100 of 1000

Met een harddisk

zo ziet je er zijn veel mogelijk heden en wat wil je er aanbesteden.

 

wil je kant en klaar hebben dan ben je afhankelijk van Canaldigitaal (CD) boxen

Clarke Tech 2100 (maxplus 2100)Philips 7141

Humax 5400, Venton 200HD

Amiko 8900HD

lnb astra1,astra3,astra2,hotbirt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Help deze man even mensen. De vraag lijkt me glashelder, dus iedereen die geen CD met OpenATV heeft hoeft NIET TE REAGEREN. Daf-driver helpt altijd iedereen met problemen zonder te zeuren, DUS ....Tsongejonge

  • Like 1

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien is die hiermee geholpen.

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/341742-enigma-2-het-grote-openatv-topic/

 

Allemaal ervaringen van gebruikers met verschillende merken ontvangers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draai hier een et9200 en et 9000 beide met Open avt.

met 1 kaart van CD.

 

hier draai alles als een zonnetje, dus ik kan je zeker een Extrend aanraden.

 

ik moet je zeggen dat de instellen in een open AVT makkelijker zijn dan bv OpenPLI.

maar verder rest zit er niet veel verschil tussen, de skils van open ATV zijn mooier.

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Help deze man even mensen. De vraag lijkt me glashelder, dus iedereen die geen CD met OpenATV heeft hoeft NIET TE REAGEREN. Daf-driver helpt altijd iedereen met problemen zonder te zeuren, DUS ....Tsongejonge

 

Hoi,

 

dat hij zijn vraag eens duidelijk steld.

 

Hoe gaat hij naar CanalDigitaal kijken.

Met kaart in een kaartslot of met een Ci-module?

 

Steekt hij zijn kaart in de kaartsluif en met softcam, dan zijn al de voorbij antwoordengoed.

 

Gaat hij Via een CI-odule kijken dan is het natuurlijk een ander verhaal, want niet elke ontvanger kan met een CI-module omgaan, en al zeker niet met een CI+ module.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het enige wat telt is dat je tegenwoordig een ontvanger koopt met een of meer CI sloten, wil je in de toekomst blijven kijken.

Verder zal er tussen de ontvangers nagenoeg geen verschil te bespeuren zijn, anders dan dat je in de specificaties kijkt naar reocessor snelheid en intern geheugen.

 

Deze vraag is een beetje alsof je vraagt op welke computer het programma "Word"  beter loopt.

 

In bijdrage 19 staat een link, waarin open ATV en de gebruikerservaring op verschillende ontvangers uitgebreid aan bod is gekomen.

Wanner je een zoekfunctie gebruikt zal je nog wel meer bijdragen tegen komen op dit forum waar je informatie uit kunt halen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vu duo² werkt perfect met openatv, werkt perfect met sat en kabel tuner, iptv werkt perfect. CI module koop ik niet, dus weet ook niet of deze hier in werkt of gaat werken....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

draai met openatv 6.0 met oscam met kaart van CD.

Met de volgende ontvangers

Alien 8900, Mut@nt hd1500

Als gegeven zoek, zoek dan op mijn naam op een aantal Nederlandse forum

Clarke Tech 2100 (maxplus 2100)Philips 7141

Humax 5400, Venton 200HD

Amiko 8900HD

lnb astra1,astra3,astra2,hotbirt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een Vu+Solo4k met openatv 5.3 heb de cd kaart in de cardreader met oscam, en met de ci module werkt het ook prima, alleen voor mijn gevoel zapt hij wat trager met de ci module. ik gebruik de witte ci module.

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een Vu+Solo4k met openatv 5.3 heb de cd kaart in de cardreader met oscam, en met de ci module werkt het ook prima, alleen voor mijn gevoel zapt hij wat trager met de ci module. ik gebruik de witte ci module.

Met cardreader bedoel je daarmee een Smargo? 

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...