Ga naar inhoud


Welke image werkt goed op VU+ Ultimo 4K


benfra

Aanbevolen berichten

Goed nieuws dat er nu ook reeds openpli is voor de Ultimo !

Persoonlijk heb ik nu reeds alle versies getest en persoonlijk vind ik dat VTI toch het vlotst loopt , bv de zaptijden met oscam..dat gaat ongeloofelijk snel,net alsof het fta zenders zijn.

Weet er iemand of multiboot werkt met VTI , ik zou pli eens willen testten zonder dat ik mijn flash image eraf moet halen

 

Speedy

Link naar reactie
Delen op andere sites


De ultimo 4k staat op het verlanglijstje. Is VTI heel erg anders dan openpli? Wat zijn de voordelen?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wil je probleemloos kijken, gebruik je VTi

 

Maar wanneer je probleemloos wilt kijken kan je ook een van de andere images gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat zoiets erg persoonlijk is en er bestaan veel vooroordelen over bepaalde images, ik heb ze momenteel allemaal grondig getest en ben toch op VTI blijven steken , lekker stabiel en momenteel toch het snelst met Oscam voor mij.

Enige welke ik nog niet heb getest is de nieuwe pli 4

 

Groeten

Speedy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws dat er nu ook reeds openpli is voor de Ultimo !

Persoonlijk heb ik nu reeds alle versies getest en persoonlijk vind ik dat VTI toch het vlotst loopt , bv de zaptijden met oscam..dat gaat ongeloofelijk snel,net alsof het fta zenders zijn.

Weet er iemand of multiboot werkt met VTI , ik zou pli eens willen testten zonder dat ik mijn flash image eraf moet halen

 

Speedy

 

VTi maakt gebruik van FCC, hij zapt op de achtergrond al naar het kanaal voor en het kanaal na de zender die je op hebt staan. Vandaar dat VTi zo snel 'zapped'

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En bij FTA werkt dat als een trein.

Met gecodeerde zenders van Canaldigitaal wat minder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb diverse images geprobeerd, maar VTI bevalt mij het beste. Dat heeft ook te maken met de prima support op dit forum.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...