Ga naar inhoud


canal digital in Belgie


Robbe11

Aanbevolen berichten

tijden veranderen he  :)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Enkel in Spanje is dat nog een probleem, vele banken laten buitenlandse incasso niet toe, dus geen CD abo dan, ook overboeken automatish naar het buitenland is voor velen een probleem dit kan enkel handmatig.

 

Dus hier blijven we lekker ingeschreven bij een Nederlands adres om problemen te voorkomen.

 

CD kan het wel toelaten maar wat doet jou bank hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe terug naar de vraag,

wat betreft abonnementen hebben de mannen al een en ander uitgelegd. maar gaat ver off topic!

 

Wat betreft,

 

Graag zou ik ook de bbc's willen ontvangen. Dank bij voorbaat Robbe.

daar is het antwoord van Jean-Claude relevant...

 

BBC is gratis op 28,2 Oost te ontvangen als FTA en Freeview die kun je dus ook zonder abonnement zien al naar gelang je deze satellietpositie op de Schotel waarmaakt.

Dat kan met een multifeed LNB of een Multifeed LNB mount op nagenoeg elke schotel van plus~minus 70 a 80 cm diameter.

 - als je engels zonder ondertitels aankunt is het bovenstaande de oplossing

 - enkel als je BBC met nederlandse ondertiteling zoekt is het BBC First van CD of TVV per abonnement belangrijk voor je.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 - als je engels zonder ondertitels aankunt is het bovenstaande de oplossing

 - enkel als je BBC met nederlandse ondertiteling zoekt is het BBC First van CD of TVV per abonnement belangrijk voor je.

 

Zit deze nu ook in het pakket bij cd of tvv ?

Dacht dat het alleen op de kabel zat ?

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

 - als je engels zonder ondertitels aankunt is het bovenstaande de oplossing

 - enkel als je BBC met nederlandse ondertiteling zoekt is het BBC First van CD of TVV per abonnement belangrijk voor je.

Misschien wel belangrijk : de BBC ondertitelt enorm veel (bijna alle programma's), maar dan wel in het Engels zelf.

Veel mensen hebben moeite om gesproken Engels goed te verstaan, maar als je de tekst nog eens in het Engels op het scherm ziet, kan dat zeker al voldoende zijn, en heb je die BBC First niet nodig.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

 - als je engels zonder ondertitels aankunt is het bovenstaande de oplossing

 - enkel als je BBC met nederlandse ondertiteling zoekt is het BBC First van CD of TVV per abonnement belangrijk voor je.

 

Zit deze nu ook in het pakket bij cd of tvv ?

Dacht dat het alleen op de kabel zat ?

 

BBC First zit niet in het zenderpakket bij TVV of CDS (tenzij ik een nieuwsbrief gemist heb).

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...
Gast satellitetv

Sedert 2016 kan je in heel Europa een abonnement nemen op Canal Digitaal. Je hoeft dus helemaal geen Nederlands adres te hebben! Ik woon in België en heb al meer dan een jaar een abonnement bij Canal digitaal omdat ik de Vlaamse zenders saai vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, satellitetv zei:

Sedert 2016 kan je in heel Europa een abonnement nemen op Canal Digitaal. Je hoeft dus helemaal geen Nederlands adres te hebben! Ik woon in België en heb al meer dan een jaar een abonnement bij Canal digitaal omdat ik de Vlaamse zenders saai vind

Ja dit kan maar dan moet je er wel bij vermelden dat je enkel via de satelliet vanaf het buitenland kunt kijken een online abo op vol of bomvol kun je in het buitenland niet afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Penthe zei:

Ja dit kan maar dan moet je er wel bij vermelden dat je enkel via de satelliet vanaf het buitenland kunt kijken een online abo op vol of bomvol kun je in het buitenland niet afsluiten.

Klopt niet helemaal Penthe, met mijn abonnement royaal, kan ik ook naar deze zenders on line via live tv kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, astro iris zei:

Klopt niet helemaal Penthe, met mijn abonnement royaal, kan ik ook naar deze zenders on line via live tv kijken.

Ok nog een keer dan zonder satelliet, dus enkel online kun je geen abo afsluiten bij CD op een buitenlands adres. Als je al satelliet hebt krijg je online erbij zolang je adres of bank gegevens uit Nederland zijn. Misschien nu duidelijker, je kunt in het buitenland dus niet de online abo´s Vol en Bomvol afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Penthe zei:

Ok nog een keer dan zonder satelliet, dus enkel online kun je geen abo afsluiten bij CD op een buitenlands adres. Als je al satelliet hebt krijg je online erbij zolang je adres of bank gegevens uit Nederland zijn. Misschien nu duidelijker, je kunt in het buitenland dus niet de online abo´s Vol en Bomvol afsluiten.

Inderdaad , zonder satelliet kan je niet on line kijken, maar met satelliet erbij wel en dat zonder adres of bank in Nederland hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...