Ga naar inhoud


Gebruikerservaring openpli voor DM900 UHD


stefke

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wie van jullie heeft openpli in gebruik op de dm900 UHD. Een kennis van me is niet tevreden van zijn OpenATV image... komt niet zo vertrouwd over na jaren openpli waarschijnlijk. Zelf heb ik geen DM900. Dus als openpli stabiel draait op de DM900 zou ik misschien er gewoon openpli opzetten.

 

Ik weet wel dat er andere en betere images zijn, maar deze man wil gewoon een stabiele box om te kijken zonder meer...

 

Grtz

aangepast door stefke
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


OpenPLI maakt geen images voor een DM900UHD....

De images die je soms ziet zijn 'nep' PLI images van andere mensen, die deze als OpenPLI adverteren.

Zij hebben de OpenPLI sources gebruikt om zelf een image te maken.

Deze images worden door het OpenPLI team niet ondersteunt, dus gebruik is voor eigen risco.

 

Ik zou zelf eerder de voorkeur geven aan de OpenATV images, aangezien die goed ondersteund worden door het team.

aangepast door adri
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook de Cloon pli inzitten

En vind het beste prima

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Wie van jullie heeft openpli in gebruik op de dm900 UHD. Een kennis van me is niet tevreden van zijn OpenATV image... komt niet zo vertrouwd over na jaren openpli waarschijnlijk. Zelf heb ik geen DM900. Dus als openpli stabiel draait op de DM900 zou ik misschien er gewoon openpli opzetten.

 

Ik weet wel dat er andere en betere images zijn, maar deze man wil gewoon een stabiele box om te kijken zonder meer...

 

Grtz

als hij zonder zorgen en gedoe wild kijken zou ik openatv nemen hier ook jaren gehad  werkt super

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zgn. nep images van PLI voor de dreamboxen, dus ook voor de DM900UHD, draaien perfect op de toestellen.

Wat we wel ondervonden is dat je soms zo'n image progt en dat de box crasht (groen scherm), geen probleem dan neem je gewoon de volgende image en die werkt dan wel.

aangepast door Satelliet

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk werkt het prima

Eenmaal als het werkt gewoon zo laten

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Een kennis van me is niet tevreden van zijn OpenATV image... komt niet zo vertrouwd over na jaren openpli waarschijnlijk. Zelf heb ik geen DM900. Dus als openpli stabiel draait op de DM900 zou ik misschien er gewoon openpli opzetten.

Ik heb de pli van 12.02.2017 even geïnstalleerd en werkt op de dm900

openpli-4.0-beta-dm900-20170212.rootfs.tar.bz2

Alleen screenshots naar de PC geven nog altijd een zwarte achtergrond i.p.v. het TV beeld,

ook via de openwebif zwart. Streamen werkt dan wel; de rest ook.

(Met andere images werken screenshots wel)

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...