Ga naar inhoud


Gebruikerservaring openpli voor DM900 UHD


stefke

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Ik heb OpenATV 6.0 eens getest, maar loopt bij mij niet lekker (meerdere keren vastloper gehad). Verder, als je OpenPli altijd hebt gehad is het slecht wennen aan een ander image. Ik heb er nu OpenPli 5.0 op en draait uitstekend. Lekker snel. Enige is dat je niet een volledige lijst van plugins krijgt en je hem uiteraard niet zomaar online kunt updaten.

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎5‎-‎10‎-‎2017 om 09:10 zei pendragon1:

Ik heb OpenATV 6.0 eens getest, maar loopt bij mij niet lekker (meerdere keren vastloper gehad).

openATV 6 heb ik ook op de box gehad en daar geen last  van vastlopers gehad.

Later bij het uitkomen van openATV 6.1, overgestapt naar de 6.1 en ook hier geen probleem.

 

 

screenshot.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

Ik zit op mijn werk en kan de link niet openen, maar ik vrees dat dit geen OpenPli image is.

Dit zou een aangepaste OpenPli zijn voor eenclone box.

 

Trouwens OpenPli maakt geen Images voor deze box..

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is aan ieder om zijn/haar favoriete image te kiezen. Smaken verschillen nu eenmaal.

Wat me veel meer stoort bij dit soort topics is dat er koste wat kost een OpenPli in een DM900 móet omdat ze dát image kennen (kudde gedrag). Op een Dreambox 900 hoort geen OpenPli of ander Open image!! Daar doe je een Dream image op waardoor alle functies 100% ondersteunt worden… De meeste Openpli versies die ik heb getest hebben allemaal ‘querks’. Dingen die niet werken of zelfs GSOD… Soms oudere drivers waardoor bepaalde tunerconfiguraties niet willen… Gewoon wegblijven van Open images als je een nieuwe Dreambox hebt…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...