Ga naar inhoud


Softcam Feed voor OpenATV 6.0


Jitin

Aanbevolen berichten


heb ook de softcam feed handmatig in openatv 6 geplaatst. Werkt allemaal prima, maar  als ik in het softcam paneel een softcam wil starten (ccccm of oscam),

dan krijg ik de melding van cam wordt gestart, maar daarna gebeurd er niets.  Cam wordt niet actief

De rechten van de softcam staan op 755, box ook al opnieuw opgestart. Het is een DM900

Verder werkt het image prima, kan ook alles downloaden en mounten van netwerkschijven.

Wat kan ik nog doen? 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pak maar een image van een andere datum, zit waarschijnlijk een fout in, komt wel meer voor

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je moet natuurlijk wél de nodige config-bestandjes er nog op zetten.

uiteraard staan die er op

ik ben er van uitgegaan dat deze ook op de juiste plek staan  echter kom ik daar juist niet uit

pak ik openpli  heb ik de boel binnen 5 minuutjes aan de draai.

echter met openatv kom ik er niet uit dat staan op een andere plek  en ik weet niet waar ze moeten staan.

met newnigma krijg ik de boel ook niet aan de praat ook niet met de tips die ik ontvangen heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...