Ga naar inhoud


Dit word nieuwe opzet Ziggo picons


stevie-v

Aanbevolen berichten

Hierbij:

Van niet alle logo's hoeft een witte en zwarte versie te zijn aangezien sommige logo's zowel op zwarte en witte background goed te zien zijn.

picons.zip

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De update via openpli is avaible zag ik.

 

Voor Ziggo Den Haag worden de picons van lokale regionale kanalen overschreven.

Mijn laptop vertoont wat kuren waardoor ik nog niet in staat ben om deze online te plaatsen. Hopelijk kan ik dat snel doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor het wel, momenteel verblijf ik in het buitenland over een dag of acht kan ik je weer helpen.

In jou regio hebben ze dan andere zenderreferenties, zelf even aanpassen dus.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook maar geprobeerd, maar wat zijn ze gaaf.

Ik heb de 220×132.Black button - ziggo van jou gedownload.

Erg mooi staat dat.

Moest wel wat codes aanpassen, maar dat is ook zo gebeurd.

Hoop dat je door blijft gaan.

Ze zien er top uit.

Een kleine tip. Ziggo heeft zelf ook 4 kanalen. Helaas mis ik daar de specifieke kanalen van.

Ik heb alleen een grote Z nu.

Voor de rest zit dacht ik alles erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke kanalen gaat het deze kan je hier requesten, ik ga enkel uit van wat ik hier ontvang in deze Ziggo regio?

Niet alle Ziggo regio's zijn gelijk ik ga enkel uit van mijn eigen regio zo kan ik ze het beste up-to-date houden, wijzigingen in een andere regio zijn moeilijk voor mij bij te houden.

 

Ik wil je ook bedanken voor je compliment.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke kanalen gaat het deze kan je hier requesten, ik ga enkel uit van wat ik hier ontvang in deze Ziggo regio?

Niet alle Ziggo regio's zijn gelijk ik ga enkel uit van mijn eigen regio zo kan ik ze het beste up-to-date houden, wijzigingen in een andere regio zijn moeilijk voor mij bij te houden.

 

Ik wil je ook bedanken voor je compliment.

 

Ik snap dat je dat niet allemaal kan bij houden.

Ik had wat picon over van Ziggo en die heb ik daar neer gezet.

Dus is al opgelost.

Staat wel erg mooi. Ik hoop dat je hiermee door gaat. Je lever echt vakwerk af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stevie-v, ondersteun of maak je de picons ook nog voor het LCD scherm van de ultimo?

Maak nog steeds gebruik van je 'normale' picons maar zie nu dat in het LCD display niet alles meer wordt weergegeven

Helaas daar maak ik geen picons meer voor.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TPL bestanden worden getoond in Oscam als je dat hebt ingesteld. Het zijn de picon bestanden die je op je box ziet

 

Ik heb daar niets voor ingesteld, maar die worden blijkbaar automatisch getoond denk ik? Ik kijk niet vaak via Open Webif, maar zojuist even een blik geworpen en daar staan de door mij gebruikte picons netjes afgebeeld, top!

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg541/78suited/Knipsel_zpsjnx7mwhp.jpg

 

Knipsel_zpsjnx7mwhp.jpg

aangepast door 78suited

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...