Ga naar inhoud


Afspelen 4K media


Andrija
Ga naar oplossing Opgelost door stevie-v,

Aanbevolen berichten

Heb nu een paar maal geprobeerd een 4k film c.q. media af te spelen op mijn VU+ solo 4k.

Helaas nog steeds niet gelukt. Wel heb ik geluid maar geen beeld. Heeft iemand een idee

hoe dat kan. Moet ik iets anders instellen.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier heb ik er geen problemen mee op mijn Vu solo 4k zelfs HDR word prima weergegeven op mijn UHD tv.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De reden staat mogelijk in de handtekening.

 

VTI 11.0.1..6

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mijn handtekening gelezen had en aan had gegeven welke Image je draait had ik wellicht een beter antwoord kunnen geven!

En nee iets veranderen is niet nodig het werkt of het werkt niet.

Draai je bijvoorbeeld PLI dan is dat de reden waarom het niet werkt.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens zijn handtekening draait hij PLi.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben ik scheel geweest, sorry mijn fout!

Dat is ook meteen de reden dat het dan niet werkt lijkt mij PLI bedoel ik.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als aanvulling, ik heb geen problemen met het weergeven van UHD content, en gebruik VTi software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zet er eens VTi op en kijk of het dan wel werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb PLI en zeer tevreden. Met VTI zijn er andere media bestanden die niet rechtstreeks van de box (niet PC) kunnen worden aangeroepen c.q. spelen. Bij veel vragen krijgen ik maar ook vele anderen ga over op VTI. In principe is dat het aanreiken van een oplossing die op een gegeven moment storend is. Gelukkig krijg ik van de garage nooit zo'n voorstel "dan moet u er een andere motor inzetten.

Maar als dit forum hoofdzakelijk voor VTI gebruikers is dan meld  a.u.b. Of maak een aparte groep hiervoor. 

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je geeft de indruk het type media bestand gevonden te hebben wat niet met Pli afspeelt.

 

Maar kun je niet wat uitgebreider vertellen over welke types media bestanden het gaat, en wat je al geprobeerd hebt op je probleem op te lossen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke je begint nu weer over VTI. Wat Openpli ben ik eruit PLI4 ondersteund x265 niet maar wel x264. Vanaf PLI 5 komt deze er pas in.

In VTI is het me ook niet gelukt evenals ISO en AVI. Maar had daarvoor ook geen mediaplayer geinstalleerd dan alleen wat in VTI zat.

Ga ik b.v. naar een map video van een DVD bestand maar speelt deze dan niet af maar laat me browsen door de bestanden van de map.

Uiteraard als ik op een vob bestand kies speelt VTI deze af maar dan deels of midden in een film. Hoe dan ook PLI heeft een betere

(persoonlijk) interface om mediabestanden van de box af te spelen. Hoe goed jullie VTI ook vinden.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...