Ga naar inhoud


Belangrijke illegale IPTV-server opgerold


whatyouneed

Aanbevolen berichten

Rapid heeft iets veranderd in de streams, is te lezen op de facebook pagina van rapid

Rapid draait inmiddels alweer...

Zo blijkt maar weer een "commerciële" aanbieder is zo weer online daar gaat zoveel geld mee gemoeid dat het gewoonweg loont.

 

Ik snap niet dat providers ook niet een grijze IPTV service erbij gaan aanbieden lijkt me voor hen een win - win situatie maar ja dat zal wel weer niet mogelijk wezen i.v.m blablabla rechten enz...

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik snap niet dat providers ook niet een grijze IPTV service erbij gaan aanbieden lijkt me voor hen een win - win situatie maar ja dat zal wel weer niet mogelijk wezen i.v.m blablabla rechten enz...

Volgens mij heb je iets gemist.

Canaldigitaal en TVV hebben ondertussen zo een aabieding voor hun klanten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rapid draait inmiddels alweer...

Zo blijkt maar weer een "commerciële" aanbieder is zo weer online daar gaat zoveel geld mee gemoeid dat het gewoonweg loont.

 

Ik snap niet dat providers ook niet een grijze IPTV service erbij gaan aanbieden lijkt me voor hen een win - win situatie maar ja dat zal wel weer niet mogelijk wezen i.v.m blablabla rechten enz...

 

Totdat het domein in beslag nemen, dan wordt het toch al een stuk lastiger en dan mogen duizenden boxen aangepast gaan worden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of bij de volgende inzet die duizenden boxen bezoek krijgen van iemand in uniform.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv schreef op 13 Feb 2017 - 13:05:

Of bij de volgende inzet die duizenden boxen bezoek krijgen van iemand in uniform.

 

Jij leeft in een fantasie wereld Cees

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zeg nooit :D nooit!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang het maar om 3 dingen gaat (geld kijkgenot En gemak) zul je dit blijven houden

links of rechts om het is te makkelijk

als er een weg gaat komt er weer een ander gaat veel geld  om in deze handel

en ja een agent aan de deur  ze hebben er niet genoeg voor het dagelijkse werk  hoor je toch dagelijks op het nieuws

dus dit is net als fraude en oplichting geen dagelijkse bezigheid van oom agent

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijkbaar Cees?

Waar kan ik dit vinden dan?Ik betaal nog steeds ruim 89€ per maand bij hun.

https://www.sat4all.com/forums/topic/355267-canal-digitaal-app/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...