Ga naar inhoud


Aanschaf nieuwe TV Is 3D nog zinvol?


Edmund

Aanbevolen berichten

Ook als-ie aanstaat. Als-ie uit is kijk er niet naar.

Soms als ik overdag TV wil kijken moeten de gordijnen dicht, anders is het niet te zien.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een plasma van +/- 7 jaar oud met een beeldscherm van 126 cm, en ervaar dit fenomeen niet. Ik vind het zelfs leuker kijken, dan naar dezelfde grootte tv van mijn ouders in lcd. Nadeel van plasma is het verbruik, de mijne verbruikt ongeveer 200 watt.

Ik ervaar 3D ook als leuk, helaas moet ik na 20 min stoppen, van de hoofdpijn. En als je een bril draagt voor ver zien, heb je soms kijk problemen (lezen van ondertitels) als je een 3D brilletje opzet, iets wat ceesv ook al aangaf.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Moderator

Wanneer ik een zoekopdracht geef voor 3-D tv's geeft een grote keten 33 treffers voor 3-D tv's.

 

Er is dus nog keuze genoeg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik een zoekopdracht geef voor 3-D tv's geeft een grote keten 33 treffers voor 3-D tv's.

 

Er is dus nog keuze genoeg.

 

Ja, oude voorraad. De productie en zeker de ontwikkeling is inmiddels wel gestopt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Panasonic, Sony, LG, Grundig en Loewe Opta, veel Oled, en de duurdere LED's.

 

Lijkt mij geen oude voorraad, maar wel iets voor de premium merken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

levens echt

Voor iedereen met 2 functionerende ogen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Op de Computex 2017 is duidelijk geworden dat 3D dood is. Er zijn nu een paar 4K HDR Blue-ray spelers op de markt gekomen die geen 3D ondersteunen. De reden daarvoor is simpelweg dat de 3D specificatie ontbreekt binnen 4K.

 

Dus geniet er nog van zolang het kan.

 

De verwachting is ook dat dit de laatste nieuwe specificaties waren voor optische schijfjes. Het medium is achterhaald.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3D is top en we kunnen hier nog jaren van genieten, gelukkig heeft mijn 4K tv nog de beschikking over 3D.

Dat er geen 4K 3D komt kan de pret niet drukken de blurays worden nog steeds released.

De 4K blurays zijn voor het merendeel opgeschaalde rommel blurays, echt interessant is het dus niet een 4K blurayspeler te kopen, daarbij zijn ze nog veeeel te duur.

Voor 4K ECHT zijn intreden doet in alle huiskamers zijn we jareeeen verder, grote providers zoals Ziggo beginnen pas in 2018 met 4K.

Eerlijk gezegd kan me dat hele 4K gestolen worden, HDR is de grote aanwinst niet het 4K gebeuren.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...