Ga naar inhoud


RSA key niet opgeslagen


Aanbevolen berichten

Ik denk ook dat die RSA key alleen voor caid 0604 is, je zal als de wiedeweerga nog moeten proberen een nieuwe (oranje) Irdeto-kaart aan te (laten) melden dan, want volgens mij doen ze daar niet zo makkelijk meer over nu.

Had je de boxkey wel ook ingevuld?

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een (blauwe Ziggo of nog oudere Casema) 0602 kaart krijg je onder Oscam niet aan de praat, ik heb hier tijden mee zitten klooien, toen ik er een 0604 kaart instak werkte het gelijk.

 

Dan heb je niet lang genoeg geklooid want ik heb jaren lang zo'n kaartje draaien in oscam maar je moet wel de juiste camid/ident invullen.  En bij sommige kaarten laat die niet de juiste datums zien maar verder werkt het prima.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je niet lang genoeg geklooid want ik heb jaren lang zo'n kaartje draaien in oscam maar je moet wel de juiste camid/ident invullen.  En bij sommige kaarten laat die niet de juiste datums zien maar verder werkt het prima.

Ik heb ook inmiddels de oranje kaart geprobeerd en krijg hem helaas  niet aan de praat.. Onder newcs lijkte alles prima te werken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kortom werkt niet echt jofel dus. :/

 

Het werkt prima, update prima alleen ze weten niet hoe de datum omzetting werkt maar dat heb je ook bij bepaalde caiway kaarten meen ik.  Het gaat er om dat het beeld geeft.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...