Ga naar inhoud


TV en Internet in Spanje


hansvdb

Aanbevolen berichten

Ja, voor Tv van TVV zal dat ginder geen probleem zijn.

Maar wil je ook kunnen opnemen of alleen maar kijken?

Moet je maar 1 aansluiting hebben of wil je op 2 plaatsen kijken (bv. living en slaapkamer)?

Dit i.v.m. welke installatie dat je dan nodig hebt. Met het aanbod van schotel op de site van TVV ga je ginder niet veel zien.

 

Voor internet is natuurlijk een andere vraag.

Er zullen ginder wel verschillende aanbieders zijn.

Ikzelf had tot 2015 Orange. Nu heb ik Prepaid van Vodafone.

Maar zoek binnenkort om te schakelen naar https://masmovil.es/es/ mobiel internet.

 

Wimo01

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is natuurlijk iets wat je moet beslissen alvorens iets te kopen.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk om er maar voor te zorgen dat ik 4 connecties kan gebruiken.

 

Ik zag op de site van *** dat die in de buurt werken en een 80cm schotel met een LNB quadblock aanbieden voor Spaanse markt.

Iemand ervaringen met die firma?  Hun oplossing voor Internet os via Straalverbinding of schotel, is dat concurrentieel met Fiber connecties?

 

Hansvdb

aangepast door ceesv
Commerciële link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Reclame maken voor winkels of leveranciers is niet toegestaan op sat4all.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schaf een Tooway-internetschotel aan. Voorzie deze schotel van een extra LNB en richt de schotel uit. Voor zowel de TV-LNB als de Internet-LNB een coax-kabel naar binnen en voila je beschikt over de mogelijkheid voor de ontvangst van zowel Internet als TVV.

 

succes.

 

Pepperop 

post-44147-0-50260400-1488906134_thumb.jpg

aangepast door pepperop
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor beste el renegade, dat gaat wel werken. Deze tooway schotel voor de 9e is namelijk te koop in 65, 75 en 120cm. De laatste is zeker groot genoeg om zeer sterk signaal er bij te krijgen voor ook de Astra 23,5. De vraag is trouwens of je dat wel moet doen want een 120cm tooway schotel kost €655,- meer dan de 65cm uitvoering. Voor veel minder geld plaats je een losse schotel voor de Astra 23,5.

Bekijk dit filmpje maar eens over de Tooway schotel: Vanaf het tijdstip 20:58 laten ze ook zien hoe je die extra lnb's er bij moet plaatsen.



 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn buitenmuur is ruim een meter dik en staat al 160 jaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar is dit echt wat TS gaat nodig hebben?

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei mannen,

 

Dat ik voor de TV een schotel zou moeten plaatsen had ik al door, maar voor internet had ik toch eerder gehoopt om Fiber/ADLS te kunnen gebruiken.  Zo'n schotel van 120 cm lijkt me er echt wat over in vergelijking met de alternatieven, niet?  

 

Hansvdb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...