Ga naar inhoud


Microsoft bevestigt tweede grote update Windows 10 in 2017


Penthe

Aanbevolen berichten


die boven zijn antwoord staat (die van jou dus  lijkt mij :)  ;)

 

Ik vraag me dat steeds weer af wanneer ik geen geciteerde tekst of een stuk ervan of een naam zie.

 

Veronderstel dat Winwizard geantwoord zou hebben op een eerdere post, hoe zou ik dat dan geweten hebben ?

 

Domme vragen misschien, maar ik probeer te begrijpen hoe het hier werkt   :)  ;)

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben waarschijnlijk hopeloos ouderwets ;)

Maar ik dacht altijd dat loze registry lijnen je systeem vertraagden...  en "vroeger" had ik echt wel de ervaring dat een systeem zonder overtollige, gebroken registry lijnen sneller en vlotter liep.  

Maar als jullie er echt iets vanaf weten, zal ik de eerste zijn die dat wil geloven... en dus niets meer zal opruimen in de registry.

Ik zou het echter wel eens graag ergens bewezen willen zien, of het inderdaad niets uitmaakt... maar dat is waarschijnlijk niet te bewijzen.

Die programma's als ccleaner of Wize Registry cleaner moeten echter toch ergens een bestaansreden hebben.....  of is dat gewoon iets "van vroeger"?

 

Momenteel werkt alles dus...  ook al zit er 'rommel' in de registry.  ik heb echter altijd mijn bedenkingen bij dit soort updates...  als het werkt, blijf je er best vanaf is ook een ervaring die ik heb.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde inderdaad Pluizebol en omdat het er direct boven stond heb ik er niet naar verwezen....

 

@Sverige  Computers zijn tegenwoordig zo snel dat een vertraging van 0.001 milleseconden niet echt boeit. Voor de tijd die je er mee bezig bent om de vervuiling weg te halen kun je 10 jaar lang op starten om quitte te spelen ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik begrijp het winwiz.

Het heeft dus ook geen enkele invloed op de stabiliteit van je systeem?  waarschijnlijk niet, anders zou je het niet aanbevelen om alles maar te laten staan.

En laat je dan ook alles staan wat er achter zou blijven na het afinstalleren van een programma wat je niet meer gebruikt?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

iets dat niet gebruikt wordt kan geen enkel kwaad,

een ongebruikt programma of programma hulpbestand maakt geen enkel verschil in het functioneren van de PC

onjuist aangemaakte verknopingen en missende oproepen echter wel

dus onjuist gede-installeerde programma's veroorzaken meer fouten dan het erop laten

 

zo bleek uit tests en beschreven in PC-WELT in 2005

en daar is nu ook geen verbetering in gekomen, behalve in de verbetering van windows eigen MSI software

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...