Ga naar inhoud


Microsoft bevestigt tweede grote update Windows 10 in 2017


Penthe

Aanbevolen berichten

anderen ook probleempje met printer spooler na creators update?

(bij mij wel onder de tekenapplicatie DraftSight)

 

eenmalig via taakbeheer / processen het printnotify starten en de printspooler herstarten

dan werkt het weer

ciao

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je wilt kan je het hier zo ophalen, op mijn oude asus z9200 heb ik het er ook ingezet.

Het enige wat er daarna niet werkte was het geluid, de oude file voor het AZ geluid terug gezet en alles werkt weer zonder problemen.

 

Aanvulling:

De andere, laptop HP650G1 en computers komen op een later tijdstip wel aan de beurt maar met de foutmeldingen valt het dus allemaal best mee al is dat alleen maar gezien naar die oude Z9200.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals ik zit niet te wachten om de Creators update te installeren, ik zit elke dag te wachten zodat ik deze kan stopzetten en dan later misschien eens toe te laten. Ik heb een prima draaiende Windows 10 en dat wil ik graag zo houden.

 

Er zitten erg veel fouten in en niet iedereen zal daar last van ondervinden maar van te voren weet je niet of je slachtoffer zult gaan worden van deze fouten dus raadzaam af te wachten en veel te lezen met wat er opgelost is alvorens het te gaan installeren. Met Windows 10 pro kun je in ieder geval de update 60 dagen uitstellen en dat wordt dan ook aangeraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels al een stuk of 10 upgrades gedaan met 0 problemen. Je merkt wel een duidelijk verschil als het systeem voorzien is van een harde schijf. Duurt effe langer......

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hier is hij vanmiddag binnengekomen...

Vanochtend kreeg ik een scherm met hoe ik veiligheidsinstellingen wilde hebben. Hij stelde e.e.a. voor op basis van wat ik al had... ik heb dan nog eebtje uitgezet, zodat alles uit stond.

 

Het installeren van de update heeft niet lang geduurd... ca 15 tot 20 minuten.

 

Nu staat er wel onderin bij het klokje een schildje met een uitroepteken, dat er blijkbaar 1 drivrutin niet goed werkt, en als ik dat open, staat er dat ik de felsökaren (foutenzoeker)  moet laten lopen om het op te lossen...

 

zal ik dan straks maar eens naar kijken...  alles schijnt nog te werken. Maar voor mij hoeven dit soort updates niet.  Ik ben gewoon blij met zoals het was, geen gedonder als het even kan...   Ik hou hier dus totaal niet van.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult er in de loop van de tijd nog meer krijgen en voor je het weet ziet Windows 10 er anders uit met heel andere mogelijkheden. Windows 11 komt niet, ze doen het met dit soort updates.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen dus weer alles goed gezet... de onedrive moet je weer via de registry weghalen uit de explorer, de dubbele schijfletters, de snabbåtkomst (= snelle toegang in het NL's?)... en dan ook nog wat dingen van de telemetrie uitzetten via shut up....

Jammer dat je dat iedere keer weer moet doen...  maar de classic shell blijft gewoon werken, en dat is goed zo.

 

Wat ik wel zie, is dat er blijkbaar 2 firewall's actief zijn... deze van de virusscanner Dr Web, en dan ook nog deze van windows...  zet je die van windows uit, dan krijg je een rood uitroepteken in het schildje, met de melding dat er gevaar dreigt... zet je hem weer aan, is alles groen.  Ik laat het dan maar zo...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak een system image vooraleer ik de upgrade laat doorgaan.

Indien ik na de upgrade problemen ondervind, dan restore ik de vorige image terug.

De image en restore duren beide ongeveer een kwartiertje.

 

En ik heb nooit problemen noch twijfels noch vooroordelen :-))

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...